مارگو رابی: بیت کوین مرا یاد «کِن»، شخصیت مرد همبازی باربی می‌اندازد

مارگو رابی: بیت کوین مرا یاد «کِن»، شخصیت مرد هم‌بازی باربی می‌اندازد

مارگو رابی، بازیگر استرالیایی که نقش اصلی فیلم جدید باربی را بازی می‌کند، پس از اینکه گفت صحبت در مورد بیت کوین او را یاد ویژگی‌های «کِن» می‌اندازد، سر و صدایی در جامعه کریپتو به‌پا کرده‌است.

موضوع از این قرار بود که رابی در مصاحبه‌ای گفت هر بار که می‌شنود همسرش، تام آکرلی تهیه‌کننده فیلم جدید باربی و دیوید هیمن، تهیه‌کننده دیگر این فیلم درباره بیت کوین در صحنه فیلمبرداری صحبت می‌کنند، ویژگی های کن، شخصیت خیالی همبازی باربی، با بازی رایان گاسلینگ را به ذهن می‌آورد. اکنون طی ۲۴ ساعت گذشته، جامعه کریپتو در X (توئیتر)، واکنش‌های متفاوتی به اظهارات رابی درباره بیت کوین داشتند. از جمله آن‌ها می‌توان به مایکل سایلور از مایکرواستراتژی و اینفلوئنسرهای دیگر این رسانه اجتماعی، مانند لی تامپسون اشاره کرد.

سایلور در X نوشت: «بیت کوین انرژی کِن بزرگی است.» در واقع اصطلاحی که او به کار برد کنایه از مخفف انرژی جنبشی در زبان انگلیسی (Kin energy) است. بنابراین پهلوی دیگر این جمله سایلور «بیت کوین انرژی جنبشی بزرگی است.» ترجمه می‌شود. لی تامپسون، اینفلوئنسر کریپتو که برای 225000 دنبال‌کننده‌اش در توییتر با نام Girl Gone Crypto شناخته‌می‌شود، پس از شنیدن صحبت‌های رابی درباره بیت کوین اظهار داشت که بسیار خوش‌بین است.

در همین حال، لایا هایلپرن اظهارات رابی را متفاوت برداشت کرده‌است. او  می‌گوید این جمله را توهینی به مردانی که در مورد بیت کوین صحبت می‌کنند تعبیر می‌کند. هایلپرن به 621400 دنبال کننده خود در توییتر گفترابی به طور سربسته به این موضوع اشاره کرد که علاقه‌مندان مرد به بیت کوین “ضعیف و رقت انگیز” هستند.

با این حال، مارک تراورز، روانشناس ارشد در Awake Therapy، مخالف هایلپرن است. او می‌گوید داشتن انرژی کِن می‌تواند نشانه فردی باشد که فداکار است و می‌تواند با موقعیت‌های مختلف سازگار شود.

منبع cointelegraph.com

برچسب‌ها
بیت کوین

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.