جلسه استماع کنگره آمریکا در مورد UFOها منجر به عرضه ناگهانی شت کوین‌هایی با تم موجودات فضایی شد

جلسه استماع کنگره آمریکا در مورد UFOها منجر به عرضه ناگهانی شت کوین‌هایی با تم موجودات فضایی شد

سوءاستفاده‌گران بازار کریپتو پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه موجودات فضایی واقعیت دارند و دولت آمریکا اطلاعات موجود در این زمینه را از عموم مردم پنهان کرده، بیش از 50 شت کوین با تم موجودات فضایی روانه بازار ارزهای دیجیتال کردند.

اکثر این شت کوین‌ها از حجم معاملات قابل‌توجهی برخوردار نشدند

دیوید گروش، یکی از اعضای سابق گروه ویژه پنتاگون که در مورد پدیده‌های ناشناخته (UAP) تحقیق می‌کرد با شهادت در کمیته نظارت مجلس نمایندگان، دولت آمریکا را به پنهان کاری در بازدید بیگانگان از زمین متهم کرد. جلسه استماع در 26 جولار برگذار شد و تنها ظرف 24 ساعت بیش از 50 توکن با مضمون بشقاب پرنده یا موجودات فرازمینی به عرضه عموم رسید. هرچند که اکثر این شت کوین‌ها حجم معاملات قابل‌توجهی نداشته‌اند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد قابل توجهی از آن‌ها کلاهبرداری هانی‌پات هستند و کاربر در صورت خرید این توکن‌ها، امکان فروش آن‌ها را پیدا نمی‌کند.

دیوید گروش می‌گوید که به دلیل محرمانه بودن برخی از اطلاعات نمی‌تواند به سؤالات خاصی پاسخ دهد اما دولت آمریکا فضاپیمایی “غیر انسانی” در اختیار دارد.  وی همچنین با استناد به منابع پنتاگون هنگامی که در مورد پدیده‌های ناشناخته کار می‌کرد، گفت که “مواد بیولوژیکی غیرانسانی” در این سفینه یافت شده‌است.

باید اشاره داشت اکثریت قریب به اتفاق شت‌ کوین‌های جدید، با وجود اینکه بارها در گوگل و توییتر جستجو شده‌اند اما حجم معاملات چندانی نداشته‌اند.  با این حال، برخی از میم‌کوین‌ها که سابقا با مضمون آدم فضایی در بازی‌های گیم‌فای عرضه شده‌اند تا حدودی افزایش قیمت یافتند.

منبع: cointelegraph
برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.