حجم معاملات XRP بیشتر از بیت کوین شده‌ است

حجم معاملات XRP بیشتر از بیت کوین شده‌ است

طبق داده‌های شرکت تحقیقاتی کایکو (Kaiko) حجم معاملات توکن XRP از 17 ژوئن تا 17 جولای (روز گذشته) به میزان 1 درصد نسبت به بیت کوین افزایش یافته‌است.

از زمان حکم دادگاه، حجم معاملات XRP 61 درصد افزایش یافته‌است

داده‌های وب‌سایت کایکو نشان می‌دهد از زمان حکم دادگاه، حجم معاملات XRP، شصت و یک درصد افزایش یافته‌است. همچنین صبح روز دوشنبه 17 جولای، این ارز دیجیتال 21 درصد از حجم معاملات جهانی فضای کیرپتو را به خود اختصاص داد. پس از XRP، بیت کوین با 20 درصد و اتر با 8 درصد از نظر حجم‌معاملات در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در توضیح علت این امر باید اشاره داشت پس از پیروزی ریپل در دادگاه مقابل کمیسیون بورس آمریکا، صرافی‌های ارز دیجیتال ایالات متحده باری دیگر توکن XRP را به سرویس معاملاتی خود افزودند. البته پشتیبانی از این توکن در صرافی‌های بین‌المللی هیچ‌گاه متوقف نشده‌بود با این حال ورود سرمایه‌گذاران آمریکایی به معاملات XRP باعث شد حجم معاملات آن یک روز پس از پیروزی ریپل 1351 درصد رشد کند.

علاوه بر این، طبق داده‌های وب‌سایت کایکو ارزش بازار XRP تنها چند ساعت پس از صدور حکم ۲۱.۲ میلیارد دلار افزایش‌یافته و  این ارز دیجیتال را از رتبه هفتم به چهارمین ارز دیجیتال برتر تبدیل کرده‌است. قیمت XRP نیز به بالاترین حد خود در 15 ماه اخیر و حجم‌معاملات آن به بالاترین حد در 10 ماه گذشته رسیده‌است.

منبع: cointelegraph
برچسب‌ها
XRPبیت کوین

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.