خبر بد برای بایننس؛ قطع همکاری این صرافی با پی سیف

خبر بد برای بایننس؛ قطع همکاری این صرافی با پی سیف

‌پی سیف (Paysafe)، شریک بانکی بایننس در اروپا، اعلام کرد که از 25 سپتامبر دیگر دسترسی کیف پول خود را به این صرافی ارزهای دیجیتال در سراسر منطقه اقتصادی اروپا ارائه نخواهد کرد.

پی سیف پس از یک سال همکاری با بایننس دیگر از واریز و برداشت یورو پشتیبانی نمی‌کند

در ایمیلی به رویترز، شرکت ارائه‌دهنده راه‌کارهای پرداخت پی سیف اعلام کرد که آن‌ها در حال کار با بایننس برای اجرای یک فرآیند منصفانه و منظم برای پایان‌دادن به این سرویس در چند ماه آینده هستند. بایننس این خبر را تایید کرد. همچنین اعلام کرد که ارائه‌دهنده بانکی خود برای سپرده‌ها و برداشت‌های یورو در منطقه واحد پرداخت یورو (SEPA) را تغییر خواهد داد. اما جزئیات خاصی در مورد شریک جدید فاش نکرد. با این حال، سخنگوی بایننس اطمینان داد که در طول این انتقال، تمام روش‌های واریز و برداشت سایر ارزهای فیات و همچنین خرید و فروش ارزهای دیجیتال در Binance.com، بی‌تأثیر باقی خواهند ماند. تمامی تغییرات مذکور از حدود دو ماه آینده اعمال خواهد شد.

تصمیم پی سیف برای اتمام ارائه خدمات کیف پول خود در زمانی گرفته‌شده‌است که بایننس تحت نظارت قانون‌گذاران با هدف مبارزه با پولشویی قرار دارد. در تحولات اخیر، بایننس و شعبه ایالات متحده آن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به توافقی رسیده‌اند. در نتیجه این توافق دارایی‌های مشتریان در ایالات متحده تا زمان حل و فصل شکایت که توسط این آژانس تنظیم شده‌است، در داخل کشور باقی می‌مانند.

سال گذشته، بایننس با پی سیف همکاری کرد تا کاربران خود را قادر به واریز استرلینگ (پول انگلیس) از طریق فستر پیمنتس (Faster Payments) کند. درواقع فستر پیمنتس شبکه‌ای می‌باشد که مسئول نظارت بر پرداخت‌ها و نقل و انتقالات حساب‌های بانکی در بریتانیا است.

منبع cryptointelligence.co.uk

برچسب‌ها
بایننس

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.