محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو برای نهمین هفته متوالی شاهد خروج سرمایه هستند

محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو برای نهمین هفته متوالی شاهد خروج سرمایه هستند

روز گذشته شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال اروپایی کوین شیرز (CoinShares) «گزارش جریان صندوق‌های دارایی دیجیتال» خود را منتشر کرد که نشان داد محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو در هفته گذشته مجموعاً 5.1 میلیون دلار خروجی داشته‌اند.

خروج سرمایه این هفته در مجموع به نهمین هفته متوالی تبدیل شده‌است که شاهد چنین کاهش سرمایه‌ای در محصولات سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال هستیم. با این حساب طی 9 هفته در مجموع 423 میلیون دلار سرمایه از این بخش خارج شده‌است. این گزارش خاطرنشان کرد که با وجود این روند نزولی، در پایان هفته گذشته میلادی بارقه‌ای از امید وجود داشت. زیرا اخباری مبنی بر اینکه بلک‌راک، یکی از بزرگترین شرکت‌های مدیریت دارایی جهان، به‌دنبال ارائه یک محصول قابل معامله بورسی (ETP) بیت کوین است، منتشر شده‌بود. این خبر منجر به جریان ورودی جزئی شد. با این حال، ورودی‌های سرمایه مذکور به اندازه کافی برای جبران خروجی‌های قبلی در طول هفته قابل توجه نبودند.

پراکندگی جغرافیایی محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو

ایالات متحده و آلمان به ترتیب ورودی های جزئی 3.7 و 2.4 میلیون دلاری را تجربه کردند. ایالات متحده با 147 میلیون دلار سرمایه، برتری خود را از نظر کل ورودی از ابتدای سال تا به امروز حفظ کرد. در حالی که کانادا با خروجی 277 میلیون دلاری روبرو شد. نویسنده گزارش کوین شیرز، جیمز باترفیل، اضافه کرد: «علیرغم بهبود شرایط نظارتی در هنگ کنگ، از ابتدای سال تا به امروز هیچ جریان ورودی سرمایه قابل توجهی به ETP‌ها مشاهده نکرده‌ایم. در حالی که کل دارایی‌های تحت مدیریت (AuM) همچنان در 39 میلیون دلار آمریکا است.»

محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو و آلت کوین‌ها

به‌گفته کوین شیرز، سقوط قیمت آلت کوین‌ها در هفته گذشته به عنوان یک کاتالیزور برای سرمایه‌گذاران جهت افزایش سرمایه خود در این محصولات عمل کرد. در نتیجه، ورودی‌هایی بالغ بر 2.4 میلیون دلار مشاهده شد. ارزهای دیجیتال قابل توجهی مانند XRP، کاردانو و پالیگان در کانون توجه این جریان‌ها قرار گرفتند که به ترتیب 1 میلیون دلار، 0.6 میلیون دلار و 0.2 میلیون دلار ورودی سرمایه دریافت کردند.

منبع cointelegraph.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.