فایننشال تایمز: کریپتو دات‌کام معاملات نهانی انجام می‌دهد

فایننشال تایمز: کریپتو دات‌کام معاملات نهانی انجام می‌دهد

بر اساس گزارش فایننشال تایمز، صرافی ارز دیجیتال کریپتو دات‌کام (Crypto.com)، تیم‌های تجاری‌ای دارد که معاملات نهانی اختصاصی انجام می‌دهند.

معاملات نهانی، تهمت دروغ یا درست؟

این نشریه با استناد به پنج منبع ناشناس، امروز دوشنبه گزارش داد که صرافی ارز دیجیتال سنگاپوری کریپتو دات‌کام تلاش کرده‌است تا عملیات معاملاتی را دستکاری کند. یکی از منابع به فایننشال تایمز گفت که مدیران از کارکنان خواسته‌اند تا “بگویند هیچ عملیاتی از نوع بازارساز نهانی وجود ندارد.” طبیعتاَ این صرافی هرگونه ارتباط نامناسب بین عملیات تجارت نهانی، یا یک بازارساز نهانی با شرکت خود را رد کرده‌است. افراد آگاه به موضوع، به این مجله می‌گویند افراد در صرافی Crypto.com همانند جاهای دیگر، با هدف کسب پول معامله می‌کنند و از اطلاعات آن بهره‌وری نمی‌کنند. یکی از سخنگویان کریپتو دات‌کام می‌گوید: «ما یک بازارساز داخلی داریم که در صرافی فعالیت می‌کند و با آن دقیقاً مانند بازارسازهای شخص ثالث رفتار می‌شود که اختلاف قیمت‌های بین پیشنهاد خرید و فروش را به حداقل می‌رسانند و بازارهای کارآمد را در پلتفرم ما ارائه می‌کنند».

معاملات نهانی مدتهاست که یک اتفاق بحث برانگیز و در عین حال رایج در فضای کریپتو بوده‌است. به طوری که شرکت‌هایی مانند بیت‌مکس (BitMEX) و بایننس از گذشته چنین معاملاتی را برای حفظ بازارهای نقدی انجام می‌دهند. با این حال، مخالفان این مدل کسب‌وکار می‌گویند که می‌تواند راه را به روی تضاد منافع و پتانسیل پیشروی معاملات مشتریان باز کند.

منبع theblock.co

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.