مدیرعامل کوین بیس: چین بیشترین سود را از مقررات سختگیرانه آمریکا خواهد برد

مدیرعامل کوین بیس: چین بیشترین سود را از مقررات سختگیرانه آمریکا خواهد برد

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، هشدار داد که کشورهای رقیب مانند چین می‌توانند از مقررات سختگیرانه ارزهای دیجیتال در ایالات متحده بیشترین سود را ببرند.

آرمسترانگ می‌گوید آشفتگی‌های اخیر اقتصادی ممکن است رگولاتورهای آمریکایی را ترغیب کرده‌باشد که ارزهای دیجیتال را به عنوان یک طبقه دارایی ناپایدار حذف کنند. با اینحال این موضوع باعث می‌شود که ایالات متحده موقعیت خود را به عنوان یک رهبر مالی، به یک کشور رقیب مانند چین واگذار کند. مدیرعامل کوین بیس مقاله‌ای در سایت مارکت‌واچ به اشتراک گذاشت و گفت امیدوارم این مقاله و چشم‌اندازی که در آن طرح‌ریزی شده‌است بتواند سیاست‌گذاران را تشویق کند تا دید بازتری نسبت به ارزهای دیجیتال پیدا کنند.

آرمسترانگ همچنین در این مقاله هشدار داده‌است که عدم تصویب قانونی جامع و کاملا شفاف درمورد ارزهای دیجیتال، منجر به عقب ماندگی آمریکا و صرف میلیاردها دلار هزینه جهت‌برگرداندن موقعیت کنونی می‌شود.

به‌گفته وی، حزب کمونیست چین با گسترش طرح آزمایشی یوان دیجیتال و دارا بودن دو غول فناوری علی‌پی (Alipay) و تنسنت (Tencent)، هر روز، رو به پیشرفت است. جای تعجب ندارد اگر که هنگ کنگ خود را به عنوان یک مرکز جهانی برای ارزهای دیجیتال معرفی می‌کند.

منبع cointelegraph

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.