شریک بایننس در برزیل مجوز «موسسه ارائه‌دهنده خدمات پرداخت» را دریافت کرد

شریک بایننس در برزیل مجوز «موسسه ارائه‌دهنده خدمات پرداخت» را دریافت کرد

طبق گزارش رسانه‌های محلی، لاتام گیت‌وی (Latam Gateway)، شریک بایننس در برزیل، مجوز فعالیت به‌عنوان یک موسسه پرداخت و عرضه‌کننده پول الکترونیکی را در 19 می از سوی بانک مرکزی این کشور دریافت کرده‌است.

در واقع تنها راه ارتباطی بایننس با شهروندان برزیلی برای انجام پرداخت‌ها با رئال برزیل لاتام گیت‌وی است. براساس اطلاعات وب‌سایت این شرکت، بایننس تنها ارائه‌دهنده خدمات کریپتو در این کشور است. سایر کاربران مرتبط شامل شرکت‌های بازی مانند Codashop، Moedaz و Game Hollywood هستند.  باید اشاره داشت بایننس و لاتام گیت‌وی از ژوئن 2022 و پس از خاتمه همکاری بایننس-کپیتال در این کشور شریک هستند. بازاری با نزدیک به ۲۱۴ میلیون نفر، شرکت‌های ارز دیجیتال را به برزیل جذب کرده‌است. در ماه ژانویه، این صرافی کریپتو و مسترکارت برای راه‌اندازی یک کارت کریپتو پیش‌پرداخت در این کشور همکاری کردند. این کارت به ساکنان این کشور امکان آن را می‌دهد تا با بیش از 14 ارز دیجیتال، از طریق تبدیل آنی کریپتو به فیات، خریدکرده و قبض‌ها را پرداخت کنند.

باید افزود مقامات نظارتی برزیل به شرکت‌های کریپتو توجه ویژه دارند. طبق گزارش‌ها، بایننس به دلیل کمک به مشتریان برای فرار از دستور توقف در سرمایه‌گذاری‌های مشتقات ارزهای دیجیتال تحت بررسی است. در سال 2020، کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل دستور توقف مشتقات کریپتو را صادر کرد. قراردادهای آتی، بدون توجه به ماهیت دارایی های پایه، طبق قوانین محلی، اوراق بهادار محسوب می‌شوند.

منبع cointelegraph.com

برچسب‌ها
بایننسبرزیل

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.