ریپل محصول جدید خود به اسم لیکوییدیتی هاب را راه‌اندازی کرد اما در آن خبری از XRP نیست

ریپل محصول جدید خود به اسم لیکوییدیتی هاب را راه‌اندازی کرد اما در آن خبری از XRP نیست

لیکوییدیتی هاب (Liquidity Hub) محصول جدید ریپل لبز، از اینکه XRP را در خود شامل نمی‌شود سر و صدای زیادی در جامعه این ارز دیجیتال ایجاد کرده‌است.

در واقع این محصول برای آن طراحی شده‌است تا روشی ساده و یکپارچه برای مدیریت نیازهای نقدینگی کریپتو به مشاغل ارائه دهد. در حالی که بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین از جمله ارزهای دیجیتالی هستند که در لیکوییدیتی هاب استفاده می‌شوند اما خبری از ارز دیجیتال اصلی این شرکت یعنی XRP نیست. اعتراض کاربران، مدیر ارشد حقوقی ریپل را بر آن داشت تا در مورد این موضوع صحبت کند. استوارت آلدروتی در یک گفتگوی توییتری توضیح داد که XRP ممکن است بعداً بخشی از این محصول شود. او همچنین تمایز بین این ویژگی جدید و محصول مبتنی بر XRP سرویس نقدشوندگی آنی (on-demand liquidity) ریپل شفاف سازی کرد.

آلدروتی می‌گوید لیکوییدیتی هاب یک محصول در سطح سازمانی است که برای کربران خُرد طراحی نشده‌است. علاوه بر این، او به یک مشکل اساسی برای عدم استفاده از XRP اشاره کرد: «در ایالات متحده نقدینگی کمی برای XRP وجود دارد. مدیر ارشد حقوقی ریپل در ادامه گفت ما مشتاقیم از XRP در Liquidity Hub پشتیبانی کنیم؛ اما زمانی که بتوانیم یک تجربه خوب برای مشتری ارائه دهیم.

واضح است که آلدروتی به نبرد حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اشاره می‌کند، که دلیل اصلی عدم وجود نقدینگی XRP در بازار ایالات متحده پس از حذف آن توسط همه صرافی‌ها و کارگزاری‌ها در این کشور است.

منبع bitcoinist.com

برچسب‌ها
XRPریپل

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.