بررسی قیمت‌ها در هفته گذشته:‌ کاهش قیمت توکن‌های لیکویید استیکینگ؛ بیت کوین همچنان در محدوده 28 هزار دلار

بررسی قیمت‌ها در هفته گذشته:‌ کاهش قیمت توکن‌های لیکویید استیکینگ؛ بیت کوین همچنان در محدوده 28 هزار دلار

حجم معاملات کم در آخر هفته میلادی منجر به توقف حرکت قیمتی بیت کوین شده‌است واین ارز دیجیتال با کمترین نوسان در حدود 28000 دلار قرار دارد.

هفته کاری نوسانات زیادی را به همراه داشت، به خصوص شروع آن زمانی که بیت کوین به دلیل اخبار جعلی پیرامون بایننس و مدیرعامل آن تقریباً به میزان زیادی سقوط کرد. از آنجایی که مشخص شد اینترپل واقعاً اعلان قرمزی را برای چانگ پنگ ژائو صادر نکرده‌است، BTC تمام ضررها را جبران کرد و حتی به 29000 دلار نیز رسید. اما بیت کوین نتوانست این سطح را حفظ کند و تنها چند روز بعد به زیر 28000 دلار سقوط کرد. از آن زمان به بعد، این ارز دیجیتال نتوانسته‌است به طور قابل توجهی جهش قیمتی کند. اکنون در محدوده بین 27800 تا 28200 دلار معامله می‌شود. 24 ساعت گذشته تفاوتی نداشت و پادشاه ارزهای دیجیتال در حال حاضر زیر 28000 دلار قیمت دارد.

اتریوم یکی از بهترین عملکردها را در طول هفته داشت که برای اولین بار در هشت ماه گذشته از 1950 دلار فراتر رفت. با این حال، ETH نتوانست این روند را حفظ کند و از آن زمان تاکنون بیش از 100 دلار کاهش یافته‌است. در حال حاضر زیر 1850 دلار معامله می‌شود.

دو مورد از محبوب‌ترین توکن‌های پلتفرم‌‌های ارائه‌دهنده لیکیویید استیکینگ اتریوم یعنی LDO و FXS متعلق به لیدو دائو (Lido DAO) و فرکس شیر (Frax Share) امروز ضررهای قیمتی قابل توجهی را ثبت کرده‌اند.  هر دوی این ارزهای دیجیتال تقریباً 8 درصد کاهش قیمت‌یافته و به ترتیب به 2.32 دلار و کمتر از 9 دلار رسیده‌اند.

بیشتر آلت کوین‌های بزرگ نیز به‌رنگ قرمز هستند. از جمله آن‌ها می‌توان به BNB، XRP، ADA، DOGE، MATIC، SOL، DOT، LTC، SHIB، و AVAX اشاره کرد. همگی آن‌ها تا ۳ درصد در یک روز افت قیمت داشته‌اند.

ارزش کل بازار کریپتو در یک روز حدود 15 میلیارد دلار کاهش‌یافته و به 1.170 تریلیون دلار رسیده‌است.

منبع cryptopotato.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.