بازی موبایلی "بیت کوین ماینر" از مرز یک میلیون کاربر عبور کرد

بازی موبایلی “بیت کوین ماینر” از مرز یک میلیون کاربر عبور کرد

بیت کوین ماینر (Bitcoin Miner)، بازی توسعه‌یافته توسط استودیوی بازی سازی موبایلی فام گیمز (Fumb Games)، با فراهم‌کردن فرصتی برای کسب درآمد واقعی، به بیش از یک میلیون کاربر که اکثر آن‌ها قبلاً هرگز مالک بیت کوین نبوده‌اند، دست یافته‌است.

سیستم پاداش “بیت کوین ماینر” ثابت کرده‌است که یک انقلاب در بازی‌ها برای ورود کاربران جدید به دنیای بیت کوین است. این بازی توسط سیستم پاداش بیت کوین شرکت فین‌تک زبدی (ZEBEDEE) ارائه می‌شود. همچنین کاربران را قادر می‌سازد تا با انجام یک بازی آیدل (idle)، بیت کوین واقعی کسب کنند. بازی‌های آیدل در واقع به آن‌هایی می‌گویند که با حداقل ارتباط یا هیچ گونه تعاملی از سوی کاربر به فرایند بازی به‌طور خودبه‌خود ادامه دهد. اکثراً بازی‌هایی که در آن استخراج (جِم یا هر چیز دیگری) صورت می‌گیرد از دسته بازی‌های آیدل محسوب می‌شوند.

پاول وست، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت فام گیمز می‌گوید: «نکته خارق‌العاده بیت کوین ماینر این است که یک بازی کریپتو است که برای ورود به آن و کسب بیت کوین واقعی نیازی به دانشی در این حوزه نیست. این به عنوان یک نقطه ورود عالی به حوزه ارزهای دیجیتال عمل می‌کند. زیرا شروع آن بسیار آسان است و خود بازی کمی در مورد نحوه کار ماینینگ به بازیکنان آموزش می‌دهد. ما فقط می خواستیم یک بازی سرگرم‌کننده بسازیم، اما در نهایت یک ابزار آموزشی ایجاد کردیم».

گفتنی است پلتفرم پرداختی که “بیت کوین ماینر” را پشتیبانی می‌کند بر روی شبکه لایتنینگ بیت کوین ساخته‌شده‌است. همچنین به هر سازنده بازی یا برنامه امکان آن را می‌دهد تا پرداخت‌های قابل برنامه‌ریزی بیت کوین را با استفاده از APIهای ساده پیاده سازی کند.

 

منبع  bitcoinmagazine.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.