مدیرعامل صرافی بیت‌گو: در صورت موافقت کمیسیون بورس آمریکا با ETF بیت کوین از فاجعه FTX جلوگیری می‌شد

مدیرعامل صرافی بیت‌گو: در صورت موافقت کمیسیون بورس آمریکا با ETF بیت کوین از فاجعه FTX جلوگیری می‌شد

سقوط صرافی FTX و سایر رویدادهایی که منجر به وقوع بحران در صنعت ارزهای دیجیتال شده‌است بهانه‌ای بود تا در نشست رسمی کنگره آمریکا مجددا به موضوع صندوق قابل معامله بورسی (ETF) بیت کوین پرداخته‌ شود.

مایک بلشه (Mike Belshe)، بنیانگذار و مدیرعامل صرافی بیت‌گو (BitGo) در جلسه استماع کمیته فرعی مجلس نمایندگان از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به دلیل اقداماتش علیه شرکت‌های ارز دیجیتال انتقاد کرد. او در حمایت از این شرکت‌ها گفت کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حال مبارزه با سازمان‌هایی است که همواره از قوانین پیروی کرده و با نیت درست خود به دنبال ایجاد نوآوری در کشور هستند. بلشه در ادامه افزود بی میلی کمیسیون بورس جهت رسیدگی به یک موضوع اساسی مانند ارائه صندوق قابل معامله بورسی بیت کوین، راه را برای کلاه‌بردارانی مانند سم بنکمن فراید باز کرد. به عقیده او اگر کمیسیون با راه‌اندازی این صندوق موافقت می‌کرد، ممکن بود کاربران از انجام سرمایه‌گذاری‌ کلان در FTX اجتناب کنند.

گفتنی است جلسه استماع کمیته فرعی مجلس نمایندگان، اولین جلسه کنگره بود که به مسائل مربوط به بازار کریپتو و سقوط FTX پرداخته‌است. در این جلسه قانون‌گذاران و کارشناسان حوزه کریپتو در مورد نحوه نظارت و قانون‌گذاری در ارزهای دیجیتال تبادل نظر کردند.

منبع cointelegraph

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.