رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا: استیبل‌کوین‌ها کالا هستند و باید تحت نظارت این نهاد باشند

رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا: استیبل‌کوین‌ها کالا هستند و باید تحت نظارت این نهاد باشند

رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا، اعلام کرد اکثر استیبل کوین‌ها کالا هستند و قانون جدیدی را که می‌تواند طبقه‌بندی آنها را تغییر دهد ممنوع می‌داند.

راستین بهنام (Rostin Behnam)، رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا روز چهارشنبه پس از حضور در کمیته سنا به خبرنگاران گفت استیبل کوین‌ها کالا هستند و در نبود دستورالعمل مشخص از جانب کنگره، مبنی بر اینکه آيا آن‌ها شکل دیگری از دارایی هستند یا خیر، کمیسیون معاملات آتی کالا باید بر آن‌ها نظارت کند. وی اظهار داشت:

بر اساس یک استدلال قانونی، من فکر می‌کنم که یو‌اس‌دی کوین (USDC) و سایر استیبل کوین‌ها مشابه کالا هستند. مگر اینکه کنگره خلاف این امر را اعلام کند.

به نظر می‌رسد که این تفسیر راستین بهنام، خط فکری کمیسیون معاملات آتی کالا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار را نسبت به دارایی‌های دیجیتال از هم جدا می‌کند. در ماه گذشته کمیسیون بورس طی اخطاریه خود به شرکت پکسوس اعلام کرد استیبل کوین BUSD را یک اوراق بهادار ثبت‌نشده می‌داند.

به گزارش کوین تلگراف، کنگره، پیش‌نویس لایحه‌ای را منتشر کرده است که تعیین می‌کند ارزهای دیجیتال تحت نظارت کدام یک از این دو نهاد دولتی قرار ‌گیرند.

منبع cointelegraph

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.