هنگ کنگ کارمندان کمیسیون اوراق بهادار خود را جهت نظارت بیشتر بر ارزهای دیجیتال افزایش می‌دهد

کمیسیون اوراق بهادار هنگ کنگ کارمندان خود را جهت نظارت بیشتر بر ارزهای دیجیتال افزایش می‌دهد

کمیسیون اوراق بهادار هنگ کنگ این‌بار با افزایش نظارت بر ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های مجازی، سخت‌گیری‌های خود را افزایش می‌دهد.

طبق بیانیه کمیسیون اوراق بهادار در 6 فوریه، این نهاد دولتی قصد دارد چهار کارمند دیگر را برای نظارت بهتر بر این بخش استخدام کند. علاوه بر این، با دادن‌مجوز فعالیت در این حوزه به سرمایه‌گذاران خرد، پیروی اکید از مقررات نیز افزایش پیدا خواهد کرد. از همین رو با آغاز نظارت‌ها، مجوز فعالیت برای سرمایه‌گذاران خرد نیز صادر می‌شود. باید اشاره داشت قانون‌گذاران هنگ کنگ در دسامبر ۲۰۲۲ اصلاحیه‌ای را در قانون مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم تصویب کرده بودند. در این قانون با ارائه مجوز به بروکرها، امکان معاملات ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران خرد فراهم شده‌بود. در هنک کنگ تجارت ارز دیجیتال محدود به سرمایه‌گذاران حرفه‌ای یا معامله‌گرانی بوده است که دارای حداقل 1 میلیون دلار دارایی در بانک هستند. صدور مجوز جدید ابتدا برای اول مارس سال جاری برنامه‌ریزی شده بود. با این حال، این تاریخ تا 1 ژوئن به تعویق افتاد.

این تعویق در ارائه مجوز به ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی و قانون‌گذاران، زمان بیشتری برای موج جدیدی از مشارکت در صنعت کریپتو می‌دهد.

منبع cointelegraph

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.