بیت کوین در نمودار قیمتی خود یک صلیب طلایی شکل داده است

بیت کوین در نمودار قیمتی خود یک صلیب طلایی شکل داده است

بیت کوین دیروز شاهد تشکیل یک شاخص «صلیب طلایی» در نمودار قیمتی خود در بازه زمانی روزانه بود که آخرین بار این اندیکاتور دو ماه قبل از  رسیدن‌به اوج قیمتی این ارز دیجیتال مشاهده شده بود.

داده‌های کوین تلگراف مارکتز پرو و تریدینگ ویو نشان می‌دهد که بیت کوین شب گذشته معاملات با قیمت ثابتی را تجربه کرده و از نوسانات در اولین روز گشایش بازار وال استریت در این هفته اجتناب کرده است. در حالی که بیت کوین نتوانست سطح حمایت ۲۳۰۰۰ دلار را به‌دست بیاورد ، با این وجود شاهد یک رویداد مهم در ۶ فوریه به شکل صلیب طلایی در نمودار روزانه آن بودیم. چنین صلیبی زمانی شکل می‌گیرد که خط میانگین متحرک 50 روزه یک ارز دیجیتال از میانگین متحرک 200 روزه آن به سوی بالاعبور کند. آخرین باری که این اتفاق در بازه زمانی روزانه برای بیت کوین رخ داد در سپتامبر 2021 یعنی دو ماه قبل از ثبت آخرین رکورد تاریخی قیمت آن بود.

این صلیب مورد توجه زیاد برخی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال است و ونچرفاندر، یکی از مسئولان پلتفرم تحلیل داده‌های بلاکچینی کریپتوکوانت ، استدلال می‌کند که در نتیچه این صلیب قیمت 25000 دلار ممکن است دوباره برای بیت کو.ین ثبت شود.

البته باید افزود در بازه زمانی هفتگی این ارز دیجیتال دقیقاً برعکس چنین موردی در حال رخ دادن‌است و در حقیقت یک صلیب مرگ در حال شکل‌گیری است. این یعنی با نگاهی به نمودار هفتگی بیت کوین میانگین متحرک 50 روزه در مسیر پایین‌آمدن از میانگین متحرک 200 روزه آن است. چنین مسئله‌ای باعث ایجاد کمی سردرگمی در مورد پیش بینی قیمت این ارز دیجیتال شده‌است.

منبع

برچسب‌ها
بیت کوین

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.