مقامات استان هاینان چین درکنار یوان دیجیتال به دنبال نظارت بیشتر بر NFTها با هدف حفاظت از دارایی سرمایه‌گذاران هستند

مقامات استان هاینان چین درکنار یوان دیجیتال به دنبال نظارت بیشتر بر NFTها با هدف حفاظت از دارایی سرمایه‌گذاران هستند

مقامات استان جنوبی هاینان در چین متعهد شده‌اند که نظارت بر فضای توکن‌های غیرمثلی (NFT) را افزایش‌داده و به این ترتیب توسعه سالم در این بخش را ارتقا دهند. همچنین کلاه‌برداری و سایر خطرات مرتبط با آن را به حداقل برسانند.

به طور جداگانه، بانک خلق چین (PBoC) نیز اعلام کرده است که در حال بررسی و آزمایش ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) خود معروف به یوآن دیجیتال یا e-CNY است. در یک اطلاعیه عمومی که در 29 ژانویه منتشر شد، مقامات هاینان و 9 نهاد دولتی دیگر در این استان، طرحی را برای رسیدگی به بخش ‌NFT تشریح کردند. در این طرح به ترویج NFTها به عنوان بخشی از اقتصاد دیجیتال آزاد به عنوان راهی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی تاکید شده‌است. چرا که استان هاینان دارای بندر تجاری آزاد است و از دیگر استان‌های چین ارتباط بیشتری با سایر نقاط دنیا دارد.

گفتنی است در این میان، طبق اعلامیه‌ای که در 30 ژانویه منتشر شد، بانک خلق چین قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را برای یوان دیجیتال به آزمایش بگذارد. بانک مرکزی این کشور اکنون در حال توسعه یک سیستم تراکنش مبتنی بر کد QR است و کاربران می‌توانند با اسکن کد تراکنش‌های CBDC خود را انجام دهند.

منبع

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.