دولت بایدن دستورالعمل مبارزه با کلاهبرداری‌های کریپتو و محافظت از سرمایه‌گذاران را منتشر می‌کند

دولت بایدن دستورالعمل مبارزه با کلاهبرداری‌های کریپتو و محافظت از سرمایه‌گذاران را منتشر می‌کند

دولت بایدن در 27 ژانویه اعلام کرد که طی ماه‌های آینده چارچوب قانونی جدیدی را برای ارزهای دیجیتال راه‌اندازی می‌کند تا با کلاهبرداری‌های متعدد کریپتو که سال گذشته بر این بازار تأثیر گذاشت و باعث ضررهای چند میلیون دلاری شد، مبارزه کند.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، “2022 سال سختی برای ارزهای دیجیتال بود.” از این رو، هدف این چارچوب نظارتی جدید آن است که اطمینان حاصل کند ارزهای دیجیتال ثبات مالی ایالات متحده را تضعیف نمی‌کنند. از جمله اقداماتی که کنگره ایالات متحده ممکن است برای “افزایش تلاش‌های امنیتی خود” از طریق چارچوب قانونی جدید ارزهای دیجیتال انجام دهد عبارتند از: گسترش اختیارات رگولاتورها برای جلوگیری سوءاستفاده از دارایی‌ها؛ تقویت شفافیت و الزامات افشا برای شرکت‌های کریپتو و تشدید مجازات برای نقض قوانین مربوط به تأمین مالی غیرقانونی.

علاوه بر این، از طریق “الزامات مسئولیت” جدید برای کسانی که مرتکب اعمال مجرمانه می‌شوند، به دنبال محافظت از سرمایه‌گذاران است. اگرچه این اقدامات در حال حاضر 100٪ در چارچوب نظارتی جدید در نظر گرفته‌نشده‌است، اما نشان می‌دهد که رگولاتورها بدون مجازات عوامل مخرب را تحمل نمی‌کنند.

کاخ سفید تاکید کرد که پرزیدنت بایدن در تلاش است تا از کلاهبرداری‌های جدید مشابه رسوایی صرافی FTX که بر اساس پرونده‌های دادگاه هزاران آمریکایی را میلیاردها دلار متضرر کرد، جلوگیری کند.

منبع cryptopotato.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.