نتایج تحقیقات جدید: 60 درصد آمریکایی‌ها بدون بررسی‌های لازم در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند

نتایج تحقیقات جدید: 60 درصد آمریکایی‌ها بدون بررسی‌های لازم در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند

بر اساس مطالعه جدید صرافی بای‌بیت (Bybit) و شرکت تلونا (Toluna)، 64٪ از مردم آمریکای شمالی قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال کمتر از دو ساعت برای مطالعه در مورد آن وقت می‌گذارند یا اصلاً تحقیقی نمی‌کنند.

تیم توسعه این دو پلتفرم از بیش از 10000 نفر نظرسنجی کردند تا در مورد اینکه برای سرمایه‌گذاری کریپتو بررسی‌های دقیق و موشکافانه را انجام داده‌اند یا خیر به نتیجه جامعی برسند. در این بین تقریباً 50 درصد از پاسخ‌دهندگان در آمریکای شمالی پس از ارزیابی جوانب مثبت و منفی آن برای چند ساعت عنوان کردند که به هولدر ارزهای دیجیتال تبدیل شدند. این در حالی است که 15 درصد از آن‌ها کاملاً به رسانه‌های اجتماعی و توصیه‌های دوستان متکی هستند. همچنین نسل‌های جوان‌تر نسبت به قدیمی‌ترها از فرآیند بررسی دقیق چشم‌پوشی می‌کنند. 33٪ از متولدین دهه 60 تا 80 میلادی و 47٪ از دهه 50 میلادی حداقل چند روز قبل از سرمایه‌گذاری در یک پروژه ارز دیجیتال تحقیق می‌کنند.

بر اساس این تحقیق به نظر می‌رسد دارا بودن قابلیت احراز هویت هنگام انتخاب یک پلتفرم اهمیت کمی برای کاربران دارد. به طوری که 50٪ افراد مورد بررسی گفتند که آنها هیچ ارجحیتی در این زمینه قاءل نیستند. از سوی دیگر، 21٪ آن‌ها پلتفرم‌هایی را انتخاب می کنند که چنین شرایطی را اعمال نمی‌کنند.

 

منبع cryptopotato.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.