دیفای‌لاما: لیدو فایننس اکنون بیشترین ارزش کل قفل‌شده در فضای دیفای را دارا است

دیفای‌لاما: لیدو فایننس اکنون بیشترین ارزش کل قفل‌شده در فضای دیفای را دارا است

به نظر می‌رسد که پروتکل لیدو فایننس (Lido Finance) از به‌روزرسانی مرج اتریوم در ماه سپتامبر بیشترین سود را برده‌است و ارزش کل قفل‌شده (TVL) آن اکنون در برترین جایگاه میان سایر پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) قرار دارد.

بر اساس داده‌های وب‌سایت دیفای‌لاما (DeFiLlama)، پروتکل استیکینگ لیدو فایننس اکنون 5.9 میلیارد دلار ارزش کل قفل‌شده دارد. این در حالی است که میکردائو (MakerDAO) با 5.9 میلیارد دلار و آوه (AAVE ) با 3.9 میلیارد دلار در رتبه‌ای دوک و سوم هستند. دیفای‌لاما می‌گوید از مجموع کل ارزش قفل‌شده در لیدو فایننس 5.8 میلیارد دلار آن اتر استیک‌شده‌است. همچنین حدود 23.2 میلیون دلار در سولانا، 43.9 میلیون دلار در پالیگان، 11 میلیون دلار در پولکادات و 2.2 میلیون دلار در قالب کوزاما سرمایه استیک‌شده بر روی این پروتکل دیفای وجود دارد.

سازوکار لیدو فایننس به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون دراختیار داشتن حداقل 32 واحد اتر برای استیکینگ مستقیم در شبکه اتریوم، به این قابلیت دسترسی داشته باشند. تجزیه و تحلیل داده‌های بلاکچین از شرکت نانسن در ماه دسامبر خاطرنشان کرد که راه کارهایی مانند این از زمان تغییر اتریوم به اثبات سهام تقاضای زیادی داشته است.

 

منبع cointelegraph.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.