تحلیلگر جی‌پی مورگان: کریپتو یک رده دارایی غیرقابل استفاده برای اکثر سرمایه‌گذاران نهادی بزرگ است

تحلیلگر جی‌پی مورگان: کریپتو یک رده دارایی غیرقابل استفاده برای اکثر سرمایه‌گذاران نهادی بزرگ است

یک تحلیلگر در بانک سرمایه‌گذاری جهانی جی‌پی مورگان (JPMorgan) می‌گوید که کریپتو به‌عنوان یک طبقه دارایی برای اکثر سرمایه‌گذاران بزرگ سازمانی غیرقابل استفاده است.

جرد گراس، رئیس تحلیل پورتفوی سازمانی در بانک جی‌پی مورگان، روز جمعه به بلومبرگ درباره ارزهای دیجیتال و علاقه سرمایه‌گذاران شرکتی به این رده دارایی صحبت کرد. این کارشناس ارشد سرمایه‌گذاری عنوان کرد: «به عنوان یک طبقه دارایی، کریپتو برای اکثر سرمایه‌گذاران بزرگ نهادی غیرقابل استفاده است… نوسانات در این فضا بسیار زیاد است و فقدان بازده ذاتی که بتوان به آن اشاره کرد آن را بسیار چالش‌برانگیز می‌کند». گراس اضافه کرد «بدیهی است» که بیت کوین آنطور که برخی امیدوار بودند خود را به عنوان طلای دیجیتال یا دارایی امن ​​ثابت نکرده است. او ادامه داد: «بیشتر سرمایه‌گذاران شرکتی احتمالاً نفس راحتی می‌کشند که به این بازار وارد نشده‌اند و احتمالاً به این زودی‌ها نیز این کار را نخواهند کرد».

این در حالی است که تعداد روزافزونی از بانک‌ها و موسسات مالی محصولات و خدمات کریپتو را به مشتریان سازمانی خود ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، غول سرمایه‌گذاری استیت استریت (State Street)، در ماه سپتامبر گفت که شاهد تقاضای غیرمنتظره‌ای برای ارزهای دیجیتال از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ است.

 

منبع bitcoin.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.