کریپتوکامپر: تأثیر فروپاشی FTX در سال 2023 نیز ادامه خواهد داشت

کریپتوکامپر: تأثیر فروپاشی FTX در سال 2023 نیز ادامه خواهد داشت

سال 2022 با فروپاشی شرکت‌هایی مانند FTX، تری اروز کاپیتال (3AC)، و ترا (Terra) بازار ارزهای دیجیتال را در بحران عمیقی فرو برد. به گزارش پلتفرم تحلیلی کریپتوکامپر (CryptoCompare) عبور از این بحران زمان زیادی خواهد برد.

طبق داده‌های کریپتوکامپر تاثیر فروپاشی FTX بسیار گسترده بوده و دلیل این اتفاق را رابطه صرافی سقوط کرده با شرکت‌های کریپتویی مختلف دانست. با این حال رسوایی مدیرعامل این صرافی باعث‌شده که شفاف‌سازی فعالیت صرافی‌ها و نیاز برای ساخت پروژه‌های پایدار توسط توسعه‌دهندگان افزایش یابد. بدین ترتیب، در سال 2023 شاهد تمرکز بیشتری بر پروژه‌ها و پروتکل‌هایی خواهیم بود که تمرکزشان به جای کسب سود، بر نجات بازار کریپتو باشد.

این پلتفرم تحلیلی همچنین اشاره داشت که فروپاشی FTX باعث شد قانون‌گذاران چارچوب‌هایی را جهت حفاظت از سرمایه کاربران در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. برای مثال، کمیسیون بورس آمریکا اخیرا اعلام کرد که قصد دارد قوانین سختگیرانه‌تری را برای این حوزه در نظر بگیرد. با در نظر گرفتن اینکه اکثر شرکت‌های سقوط‌کرده متمرکز بوده‌اند، اگر قانون‌گذاران میان سازمان‌های متمرکز و غیرمتمرکز تفاوت قائل شوند، این قوانین جدید می‌تواند به رشد و نوآوری در حوزه دیفای کمک کند.

به عقیده کریپتوکامپر زمستان ارزهای دیجیتال فرصتی برای فعالان بازار است تا با سرمایه‌گذاری بلند مدت روی توسعه و آماده‌سازی خود برای حرکت صعودی بعدی تمرکز کنند.

منبع cryptopotato

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.