بایننس به اتاق تجارت دیجیتال در آمریکا می‌پیوندد

بایننس به اتاق تجارت دیجیتال در آمریکا می‌پیوندد

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی در 20 دسامبر، بایننس به اتاق تجارت دیجیتال، یک گروه لابی صنعت کریپتو در ایالات متحده می‌پیونند.

این گروه در سیاست و قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال آمریکا از طرق مختلف قانونی، سعی در اعمال نفوذ و پیشبرد پذیرش و ترویج استفاده از دارایی‌های دیجیتال را دارد. این اقدام در حین افزایش انتقادات به عملکرد اخیر بایننس صورت گرفته‌است. معاون بایننس، جوآن کوبا (Joanne Kubba)، ابراز امیدواری کرد که این همکاری به ایجاد مقررات لازم برای صنعت کریپتو در آمریکا کمک کند. او اظهار داشت:

” بایننس به عنوان یک صرافی که در مرکز نظارت‌های قانونی قرار گرفته‌است، همکاری صمیمانه با سیاستگذاران، نهادهای نظارتی و گروه‌های صنعتی مانند اتاق تجارت دیجیتال برای آن ضروری است. چنین کاری برای تقویت و توسعه مقررات ارزهای دیجیتال و بلاکچین، که در نهایت به محافظت از دارایی‌های کاربران منجر می‌شود، امری حیاتی است.”

طبق وب‌سایت اتاق تجارت دیجیتال، این نهاد به انواع قوانین برابری مالیاتی در دارایی‌های دیجیتال، مقررات مبارزه با پولشویی، افزایش نظارت بر توکن‌ها و ارز دیجیتال بانک مرکزی رسیدگی می‌کند.

از زمان فروپاشی FTX، درخواست‌ها برای مقررات نظارتی ارزهای دیجیتال افزایش یافته‌است. در حال حاضر بایننس به دلیل اینکه یک صرافی با حجم معاملات بالا است که موقعیت جغرافیایی آن مشخص نیست، تحت نظارت ویژه قرار گرفته‌است.

منبع cointelegraph

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.