بایننس به زودی قرار است میلیون‌ها توکن XRP را جابه جا کند

بایننس به زودی قرار است میلیون‌ها توکن XRP را جابه جا کند

صرافی ارز دیجیتال بایننس به جامعه ارزهای دیجیتال اطلاع داد که جا به جایی بزرگ توکن‌های XRP در بین کیف پول‌های دیجیتال این صرافی در راه است.

بر اساس این اطلاعیه، این جا به جایی‌ها به عنوان بخشی از انتقال وجوه در کیف پول‌های وثیقه‌ای انجام می‌شود. علاوه بر XRP، توکن چین‌لینک (LINK) نیز به کیف پول‌های مربوطه منتقل خواهد شد. این دارایی‌ها در حال حاضر غیرقابل برداشت هستند. صرافی بایننس در صفحه توییتر خود به کاربران اطمینان خاطر داد که سرمایه آن‌ها امن است. باید اشاره داشت با توجه به اطلاعات سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) و پورتال نامیکس (Nomics)، بایننس بزرگترین هلدر ارز دیجیتال ریپل است. حدود 150 میلیون XRP توسط بایننس نگهداری می‌شود. پورتال نامیکس تاثیر این صرافی بر قیمت ریپل را 30.74٪ تخمین می‌زند.

به گزارش ایرانیتال و به نقل از کوین تلگراف، صرافی بایننس با انتشار شایعاتی در مرکز توجه اخبار هفته گذشته بوده است. این شایعات حاکی از این است که دفتر دادستانی ایالات متحده با به دست آوردن مدرک، این صرافی را به اتهام پولشویی و نقض قانون متهم خواهد کرد. تنها طی 48 ساعت 5 میلیارد دلار ارز دیجیتال از بایننس خارج‌شده است.

منبع u.today

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.