اپل امکان نصب اپلیکیشن‌های مبتنی بر NFT خارج از اپ استور را فراهم می‌کند

اپل امکان نصب اپلیکیشن‌های مبتنی بر NFT خارج از اپ استور را فراهم می‌کند

غول شرکت‌های فناوری یعنی اپل، قرار است به اپ استور های شخص ثالث در دستگاه‌های خود اجازه دهد تا از الزامات ضد انحصاری جدید اتحادیه اروپا پیروی کنند.

این اتفاق می‌تواند به عنوان یک پیروزی بزرگ برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های کریپتو و NFT در اروپا در نظر گرفته شود. طبق قوانین جدید، کاربران اروپایی اپل می‌توانند بازارهای اپلیکیشن‌های جایگزین را در خارج از اپ استور اختصاصی اپل دانلود کنند. بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهد برنامه‌هایی را دانلود کنند که طبق گزارش 13 دسامبر بلومبرگ، برنامه‌هایی را دانلود کنند که مشمول طرح 30 درصد کمیسیون و محدودیت‌های اپلیکیشن‌های اپل نیستند. در حال حاضر، این شرکت قوانین سختگیرانه‌ای برای برنامه‌های مبتنی بر NFT دارد که عملاً کاربران را مجبور می‌کند تا خریدهای درون‌برنامه‌ای را با پورسانت 30 درصدی اپل انجام دهند. در حالی که برنامه‌ها مجاز به پشتیبانی از پرداخت‌های ارز دیجیتال نیستند.

گفتنی است اجرای ملزومات خودساخته اپل منجر به مسدود شدن به‌روزرسانی اپلیکیشن کیف پول کوین‌بیس در اول دسامبر شد. زیرا اپل می‌خواست 30 درصد از گس فی را از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای جمع‌آوری کند. چیزی که طبق گفته‌های کوین بیس «به وضوح امکان‌پذیر نیست». این صرافی سپس ادعا کرد که سازنده آیفون درخواست کرده اگر تراکنش‌های NFT از طریق سیستم خرید درون‌برنامه‌ای آن‌ها انجام نمی‌شود آن‌ها را غیرفعال کنند.

 

منبع cointelegraph.com

برچسب‌ها
NFTاپل

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.