پایان پرونده دادگاهی ریپل و کمیسیون بورس آمریکا نزدیک است

پایان پرونده دادگاهی ریپل و کمیسیون بورس آمریکا نزدیک است

گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که پروندهْ حقوقی دو ساله بین ریپل لبز و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ممکن است در اوایل این هفته به پایان برسد.

این گمانه زنی‌ها از دهم دسامبر در مصاحبه با بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، در یک جلسه پرسش و پاسخ شروع شد. او گفته‌بود شایعاتی مبنی بر مصالحه این دو سازمان در 15 دسامبر شنیده‌است. در روزهای پس از آن، نظرات زیادی از طرف جامعه کریپتو به‌وجود آمده‌است. در 12 دسامبر، ژانویه واکر (January Walker)، نامزد سابق کنگره ایالات متحده و حامی ارزهای دیجیتال اظهار داشت مصالحهْ ریپل زیانی برای کل جهان و وب 3.0 خواهد بود. دیوید گوخشتاین (David Gokhshtein)، بنیانگذار شرکت رسانه‌ای بلاکچینی گوخشتاین مدیا (Gokhshtein Media)، همچنین در پستی در توییتر در دهم دسامبر، مصالحه ریپل را بدترین سناریوی ممکن خواند. او گفت پرونده ریپل نیاز به برنده شدن دارد نه مصالحه.

به‌گفته چارلز هاسکینسون بنیانگذار کاردانو انجام این مصالحه می‌تواند پیامدهای فاجعه‌باری برای صنعت ارزدیجیتال داشته‌باشد. منظور از مصالحه، در یک پرونده قضایی شرایطی است که طرفین اختلافات خود را حل‌و‌فصل کنند و به صورت داوطلبانه از ادامه دادرسی انصراف دهند. در این موارد معمولاً یکی از طرفین شرایط طرف مقابل را می‌پذیرد.

ریپل پیش از این هم پیروزی‌هایی را در جدال خود با کمیسیون بورس آمریکا به دست آورده‌است. در گذشته این شرکت با فروش توکن‌هایی که ارزش بازار آن اکنون از ۱۰ میلیارد دلار فراتر می‌رود، از سوی کمیسیون بورس متهم شد که اوراق بهاداری ثبت‌نشده را در قالب توکن‌های XRP به مشتریان آمریکایی فروخته است. اما تلاش برای اثبات این موضوع با شکست مواجه‌شد.

منبع cointelegraph

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.