پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال نکسو فعالیت خود را در آمریکا متوقف می‌کند

پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال نکسو فعالیت خود را در آمریکا متوقف می‌کند

پلتفرم وام‌دهی و صرافی ارزهای دیجیتال نکسو (Nexo) اعلام کرد که درپی ناکامی برای کسب تأییدیه از سوی قانون‌گذاران، به‌تدریج فعالیت خود را در آمریکا متوقف می‌کند.

نکسو در اطلاعیه خود ادعا کرد که بیش از ۱۸ ماه با حسن نیت با قانون‌گذاران ایالتی و فدرال آمریکا گفت‌و‌گو کرده است، اما نمی‌تواند به مشتریان اطمینان دهد که قانون‌گذاران بر بهترین منافع آن‌ها متمرکز هستند. این شرکت به دلیل خدمات وام‌دهی کریپتو از سوی تنظیم‌کننده‌های ایالتی و فدرال مورد بازرسی قرار گرفته‌است، به‌ویژه محصول «کسب درآمد» آن، که به سپرده‌گذاران اجازه می‌دهد بازدهی سالانه ثابتی از پس‌اندازهای ارز دیجیتال خود کسب کنند. رگولاتورهای کالیفرنیا قبلاً به نکسو دستور داده‌اند که ارائه این محصول را متوقف کند و چنین پیشنهادهایی را اوراق بهادار ثبت نشده می‌دانند.

قابل ذکر است کمیسیون بورس آمریکا عموماً به همه پلتفرم‌های وام‌دهی کریپتو به خصوص به دلیل نرخ بازدهی بسیار بالاتر آن‌ها در مقایسه با حساب‌های پس‌انداز سنتی، مشکوک بوده است. این آژانس سال گذشته کوین بیس را از ارائه محصولی مشابه با بازدهی مشابه محروم کرد. برایان آرمسترانگ، مدیرعامل این صرافی ، در آن زمان از کمیسیون بورس آمریکا انتقاد کرد و به استانداردهای نامشخص آن‌ها برای تعریف “اوراق بهادار” اشاره کرد.

 

منبع cryptopotato.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.