ریپل آخرین لایحه دفاعیه خود علیه کمیسیون بورس آمریکا را به دادگاه می‌برد

ریپل آخرین لایحه دفاعیه خود علیه کمیسیون بورس آمریکا را به دادگاه می‌برد

جنجالی‌ترین دادگاه کریپتو میان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و ریپل پس از یک جدال دو ساله به پایان خود نزدیک می‌شود.

در روز 2 دسامبر، هر دو طرف این دعوای حقوقی پاسخ‌های ویرایش‌شده‌ای را به مخالفت یکدیگر به دادگاه ارسال کردند و خواهان قضاوت فوری شدند. ریپل در دفاعیه تحویلی خود به دادگاه استدلال کرد که SEC نتوانسته است ثابت کند عرضه توکن XRP بین سال‌های 2013 و 2020 یک پیشنهاد یا فروش «قرارداد سرمایه‌گذاری» بوده است. در نتیجه بر اساس قوانین فدرال اوراق بهادار نبوده است. استوارت آلدروتی، مشاور عمومی ریپل در 3 دسامبر در توییتر اعلام کرد که این “دفاعیه نهایی” ریپل است و از دادگاه می‌خواهد که به نفع آن‌ها رأی صادر کند. آلدروتی همچنین اظهار داشت که ریپل به دفاعی که از طرف کل صنعت کریپتو انجام‌داده افتخار می‌کند و خاطرنشان کرد که ریپل «همیشه با دادگاه روراست بوده است».

قابل ذکر است دعوای حقوقی جاری بین کمیسیون بورس آمریکا و ریپل در دسامبر 2020 آغاز شد. زمانی که SEC اقدام قانونی علیه ریپل را آغاز کرد و مدعی شد که با عرضه عمومی ارز دیجیتال بومی خود یعنی XRP، به شکل اوراق بهادار ثبت‌نشده، 1.3 میلیارد دلار به‌دست آورده‌است.

 

منبع cointelegraph.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.