شرکت‌های تتر، سیرکل و کوین‌بیس هرگونه ارتباطی با FTX را انکار می‌کنند

شرکت‌های تتر، سیرکل و کوین‌بیس هرگونه ارتباطی با FTX را انکار می‌کنند

در بحبوحه بحران نقدینگی صرافی ارز دیجیتال FTX و شرکت آلامدا ریسرچ (Alameda Research)، برخی از بزرگترین شرکت‌های ارز دیجیتال با درخواست‌هایی از جانب مردم برای شفاف‌سازی مالی مواجه شدند.

جامعه ارزهای دیجیتال از این شرکت‌ها خواستند در صورت وجود خطرات، به کاربران خودشان اطلاع دهند. با این حال، مدیران این شرکت‌ها به مردم اطمینان دادند که با هیچ یک از شرکت‌هایی که ریسک مالی دارند همکاری نمی‌کنند. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، در توییتی توضیح داد که شرکتش هیچ ارتباطی با شرکت‌های آسیب‌دیده ندارد. همچنین، جرمی آلر، مدیرعامل سیرکل (Circle) نیز شایعات مربوط به ارتباط این شرکت با دارایی های  FTX و آلامدا ریسرچ را رد کرد. برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس (Coinbase) نیز به کاربران خود اطمینان داد شرکتش با FTX یا ارز دیجیتال FTT هیچ ارتباطی ندارد.

با وقوع بحران FTX و آلامدا ریسرچ ، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس قول داد راهی برای ارائه شفافیت مالی کامل با استفاده از مکانیسم اثبات ذخائر (Proof-of-Reserve mechanism) و درخت مرکل (Merkle Tree) اجرا کند. به غیر از ژائو، سایر چهره‌های مطرح ارزهای دیجیتال، استفاده از این مکانیسم برای اطمینان بیشتر مصرف‌کنندگان را حمایت کرده‌اند.

منبع cointelegraph.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.