گری‌اسکیل: بیش از 50 درصد از آمریکایی‌ها آینده امور مالی را در ارزهای دیجیتال می‌بینند

گری‌اسکیل: بیش از 50 درصد از آمریکایی‌ها آینده امور مالی را در ارزهای دیجیتال می‌بینند

یک مطالعه اخیر با حمایت شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل (Grayscale) نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند که ارزهای دیجیتال آینده امور مالی را تشکیل می‌دهند.

این مطالعه که به‌طور دقیق توسط شرکت هریس پل (The Harris Poll)، یک شرکت تحقیقاتی و تحلیلی بازار آمریکایی به نمایندگی از گری‌اسکیل انجام شد، بیش از 2000 آمریکایی بالای 18 سال را بین 6 تا 11 اکتبر مورد بررسی قرار داد. حدود نیمی از آمریکایی ها (49٪) گفتند که با ارزهای دیجیتال آشنا هستند. همانطور که در نظرسنجی‌های قبلی مشخص شده‌بود، این آگاهی در بین نسل‌های جوان‌تر متمرکز بود یعنی ۷۰٪ در سنین ۱۸ تا ۳۴ و ۶۲٪ در سنین ۳۵ تا ۴۴ سال بودند. کریپتو یکی از پرچالش‌ترین طبقه‌های دارایی در سال 2022 بوده است که بیش از دو سوم کل ارزش بازار خود را از دست داده‌است. با این حال، بیت کوین به طور خاص در مقایسه با سایر طبقه‌های دارایی در سه ماهه سوم امسال ثابت بود، حتی از نظر نوسان با پوند انگلیس همخوانی داشت.

از جنبه نظارتی، دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان تا حد زیادی دیدگاه‌های یکسانی دارند. 88 درصد از دموکرات‌ها و 77 درصد از جمهوری‌خواهان موافق هستند که صنعت کریپتو ایالات متحده به مقررات واضح‌تری نیاز دارد.

 

منبع cryptopotato.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.