کانیه وست پس از مسدود شدن حساب بانکی خود کلاهی با نوشته ساتوشی ناکاموتو به سر کرد

کانیه وست پس از مسدود شدن حساب بانکی خود کلاهی با نوشته ساتوشی ناکاموتو به سر کرد

خواننده مطرح هیپ هاپ آمریکایی به‌نام کانیه وست (Kanye West)، بعد از اینکه همکاری برند لباس او با غول بانکی ایالات متحده جی پی مورگان (JPMorgan) قطع شد، اکنون شایعاتی مبنی بر روی‌آوردن او به بیت کوین عنوان شده‌است.

بر همین اساس این رپر در چندین عکس در خیابان‌ها با کلاهی با نوشته “ساتوشی ناکاموتو”، نام خالق ناشناخته بیت کوین، دیده‌شده‌است. یکی از این عکس‌ها روز یکشنبه توسط کاربر توییتر کوئینتن فرانسوا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌شد. این عکس وست را نشان می‌دهد که یک ژاکت سبز، چکمه و کلاه ساتوشی به تن دارد. این تصاویر درست پس از قطع رابطه جی پی مورگان با کانیه وست و برند لباسش، ییزی (Yeezy)، منتشر شد. در پی این قطع ارتباط، وست در توییتر و اینستاگرام خود صحبت‌های توهین‌آمیزی کرد که منجر به تعلیق حساب‌های این شبکه‌های اجتماعی او شد. او گفت: “من 140 میلیون دلار در جی پی مورگان سرمایه‌گذاری کردم و آن‌ها با من مثل یک آشغال رفتار کردند.” “پس اگر جی پی مورگان چیس با من اینطور رفتار می کند، آنها با بقیه چطور رفتار می کنند؟”

قابل ذکر است ساتوشی ناکاموتو، بیت کوین را به عنوان وسیله‌ای برای انتقال پول بدون نیاز به واسطه‌های شخص ثالثی مانند بانک‌ها اختراع کرد. این امر به بیت کوین به عنوان پول مقاوم در برابر سانسور شهرت داده‌است، زیرا کاربران قادرند بیت کوین‌های خود را از طریق کلیدهای خصوصی شخصی جابجا کنند.

 

منبع cryptopotato.com

برچسب‌ها
بیت کوین

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.