گلوبال دیتا: ثروتمندان سرمایه‌گذاری مستقیم در ارزهای دیجیتال را به ETFها ترجیح می‌دهند

گلوبال دیتا: ثروتمندان سرمایه‌گذاری مستقیم در ارزهای دیجیتال را به ETFها ترجیح می‌دهند

بر اساس آخرین آمار نظرسنجی شرکت مشاوره و تجزیه و تحلیل داده‌های گلوبال دیتا (GlobalData) که در 13 اکتبر منتشر شد، سرمایه‌گذاران دارای ثروت زیاد همچنان به سرمایه‌گذاری مستقیم در ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند.

در حالی که موسسات مالی بزرگ مانند فیدلیتی (Fidelity) و چارلز شواب (Charles Schwab) به سوی ارزهای دیجیتال روی می‌آورند و به‌طور پیوسته‌صندوق‌های قابل معامله بورسی (ETF) را معرفی می‌کنند، سرگل ولدمیکل، تحلیلگر ارشد مدیریت ثروت در گلوبال دیتا، می‌گوید: «ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان هستند، بنابراین جای تعجب نیست که نظرسنجی گلوبال دیتا در سال 2022 نشان داد که تنها 1.4 درصد از میانگین سبدسرمایه جهانی به ارزهای دیجیتال اختصاص دارد. در حالی که انتظار می‌رود تقاضا در آینده رشد کند، سرمایه‌گذاران نیز تمایلی ندارند به این ارزها اجازه دهند بخش قابل توجهی از پرتفوی آن‌ها را اشغال کند.» این در حالی است که ETFها همچنان درجه حفاظت بیشتری را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کنند و احتمال هک شدن حساب‌های آن‌ها یا از دست‌رفتن سرمایه را به دلیل فراموشی رمز عبور کمتر می‌کنند.

ولدمیکل افزود: «آن‌هایی که صرفاً روی ETFهای کریپتو تمرکز می‌کنند، بخش قابل توجهی از سرمایه‌گذاران ثروتمند کریپتو را که ترجیح می‌دهند مستقیماً با ارزهای دیجیتال سروکار دارند، از دست می‌دهند. <..> پتانسیل افزایش سود چیزی است که سرمایه‌گذاران را به سمت این طبقه از دارایی‌ها می‌کشاند. از آنجایی که تنها بخش کوچکی از پرتفوی آن‌ها را اشغال می‌کند، آن‌ها مایلند که حداکثر ریسک را تجربه کنند.”

ولدمیکل خاطرنشان می‌کند که برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند تا حد ممکن سرمایه مشتریان خود را حفظ کنند، بسیار مهم است که هم مسیری مستقیم برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و هم گزینه‌ای برای سرمایه‌گذاری از طریق صندوق‌های قابل معامله بورسی فراهم کنند.

 

منبع finbold.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.