بیت‌پی: بیت کوین هنوز هم محبوب‌ترین ارز دیجیتال برای پرداخت‌های کریپتو است

بیت‌پی: بیت کوین هنوز هم محبوب‌ترین ارز دیجیتال برای پرداخت‌های کریپتو است

بر اساس داده‌های پلتفرم پرداحت‌های ارز دیجیتال بیت‌پی (BitPay)، بازار نزولی ارزهای دیجیتال بر نحوه پرداخت مردم با این ارزها تأثیر داشته است، اما بیت کوین علیرغم نوسانات قیمتی زیاد، همچنان پرکاربردترین راه پرداخت است.

باید اشاره داشت سهم پرداخت‌های بیت کوین در کل تراکنش‌های بیت‌پی در بحبوحه زمستان جاری کریپتو در حال کاهش است، اما با دارا بودن سهم بیش از 50 درصد کل پرداخت‌ها، همچنان محبوب‌ترین ارز دیجیتال در این پلتفرم است. مریک تئوبالد، معاون بازاریابی بیت‌پی می‌گوید، حجم پرداخت‌های مبتنی بر بیت کوین در بیت‌پی در سال گذشته به 87 درصد رسید و در سه ماهه اول سال 2022 به 52 درصد کاهش یافت. در واقع این شاخص به تعداد تراکنش‌ها مربوط نمیشود بلکه با میزان ارزشی که با این ارز دیجیتال جابه‌جاشده سروکار دارد. تئوبالد همچنین عنوان کرد که کل تراکنش‌های بیت‌پی علی‌رغم بازار نزولی ثابت مانده و تراکنش‌های ماهانه از حدود 58000 عدد در سال 2021 به 67000 عدد در سال 2022 افزایش یافته‌است.

او در آخر افزود: “مردم همچنان از بیت کوین بیشتر از سایر ارزهای دیجیتال در بیت‌پی استفاده می‌کنند، زیرا قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال است، بیشترین ارزش بازار را دارد و در طول سال‌ها ثابت کرده است که یک ابزار پرداخت عالی است.”

 

منبع  cointelegraph.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.