تحلیلگران بلومبرگ: اتریوم با ریزش ۴۰ درصدی به هزار دلار می‌رسد

تحلیلگران بلومبرگ: اتریوم با ریزش ۴۰ درصدی به هزار دلار می‌رسد

طبق تحلیل تکنیکالی که توسط تحلیلگران بلومبرگ ارائه شده، اتریوم برای اولین بار طی دو ماه گذشته در راه رسیدن به آستانه 1000 دلار است.

دلیل اصلی این تحلیلگران از پیش‌بینی مذکور، رسیدن‌قیمت اتریوم به زیر میانگین متحرک 50 روزه است که معمولاً به عنوان مانعی بین روندهای صعودی و نزولی عمل می‌کند. دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار امسال برای دومین بار از این مرز عبور کرد که پیچیدگی وضعیت را نشان می‌دهد. علاوه بر میانگین متحرک، تحلیلگران از اندیکاتور استوکاستیک (Stochastic) استفاده کردند که قیمت فعلی را با محدوده خاصی در گذشته مقایسه می‌کند و برای تعیین حرکت بازار استفاده می‌شود. بر اساس این شاخص، اتریوم قرار است حرکت نزولی خود را برای مدت زمان نامعلومی ادامه دهد.

این تحلیلگران می‌گویند که اتریوم به احتمال زیاد در روزهای آینده به آستانه 1000 دلار می‌رسد. برای رسیدن‌به این آستانه روانی در چند روز آینده، اتریوم باید 35 درصد از قیمت فعلی خود پایین‌تر بیاید. خوشبختانه، با توجه به پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز ارتقای مرج به‌صورت آزمایشی و فقدان مشکلات فنی، هنوز مشخص نیست که چه چیزی می‌تواند در عرض چند روز چنین فشار فروش عظیمی را برای این ارز دیجیتال ایجاد کند.

آخرین باری که اتریوم در عرض چند روز حدود 40 درصد از ارزش خود را از دست داد، فاجعه UST بود که بازار را به مدت یک ماه به‌حالت نزولی درآورد. در حال حاضر، اتریوم با قیمت 1584 دلار معامله می‌شود.

 

منبع u.today

برچسب‌ها
اتریوم

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.