مدیرعامل بانک یونایتد تگزاس: عرضه استیبل کوین‌های با پشتوانه دلار آمریکا را باید به بانک‌ها سپرد

مدیرعامل بانک یونایتد تگزاس: عرضه استیبل کوین‌های با پشتوانه دلار آمریکا را باید به بانک‌ها سپرد

اسکات بک (Scott Beck)، مدیرعامل بانک یونایتد تگزاس، از اعضای کارگروه بلاکچین این ایالت خواست تا راه‌کاری برای واگذاری عرضه استیبل کوین‌ها به بانک‌ها، به جای شرکت‌های کریپتو پیشنهاد کنند.

بک در سخنرانی روز جمعه در جلسه کارگروه تگزاس در مورد مسائل بلاکچین در آستین، پیشنهاد کرد که انتشار استیبل کوین‌های با پشتوانه دلار آمریکا به بانک‌های دارای مجوز به جای عرضه‌کنندگانی مانند شرکت سیرکل (Circle) محدود شود. این مدیرعامل بانک یونایتد تگزاس به گزارش ماه نوامبر گروه کاری رئیس جمهور در مورد بازارهای مالی اشاره کرد که در آن گفته‌شده بود صادرکنندگان استیبل کوین باید مطابق با استانداردهای مؤسسات سپرده‌گذاری بیمه‌شده از جمله بانک‌های ایالتی و فدرال باشند. بک گفت: «اگر چنین استیبل کوین‌هایی به عنوان «پول» درنظرگرفته شوند، بانک‌ها گزینه مناسب اقتصادی برای عرضه و مدیریت استیبل کوین‌ها هستند. بانک‌ها دارای تخصص و چارچوب قانونی برای رسیدگی به پول هستند و برخلاف عرضه‌کننده‌های استیبل کوین امروزی، بانک‌ها در سطح ایالتی و فدرال به شدت تحت نظارت هستند.

علاوه بر این،‌ اسکات بک، ادعا کرد که عرضه‌کنندگان استیبل کوین به طرز موثری باعث خروج سرمایه از صنعت بانکداری و سپرده‌گذاری در خارج از این بخش می‌شوند.

 

منبع  cointelegraph.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.