گزارش سیویک ساینس: اکثر سرمایه‌گذاران کریپتو علیرغم اوضاع وخیم بازار در حال هولد کردن هستند

گزارش سیویک ساینس: اکثر سرمایه‌گذاران کریپتو علیرغم اوضاع وخیم بازار در حال هولد کردن هستند

بر اساس گزارش جدیدی که توسط پلتفرم تحقیقات هوش مصرف‌کننده به‌نام سیویک ساینس (CivicScience) منتشر شده‌است، حدود 54 درصد از سرمایه‌گذاران، ارزهای دیجیتال خود را در چند ماه گذشته نفروخته‌اند.

با این حال، تقریباً یک چهارم سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال تقریباً تمام دارایی‌های خود را فروختند. 20 درصد از افراد مورد بررسی نیز فقط مقدار کمی ارز دیجیتال فروختند. جای تعجب نیست که رابطه مستقیمی بین درآمد فرد و توانایی فرد برای نگه‌داشتن ذخیره ارز دیجیتال وجود دارد. آن دسته از سرمایه‌گذارانی که بیش از 150000 دلار در سال درآمد دارند، معمولاً سطح بالایی از اعتقاد به این فضا را دارند و تقریباً 70 درصد آن‌ها در چند ماه گذشته ارزهای دیجیتال خود را هولد کرده‌اند. در مقابل، اکثر کسانی که درآمد سالانه آن‌ها زیر 50000 دلار است، تمام یا حداقل برخی از دارایی‌های کریپتوی خود را فروختند.

علاوه بر این، درصد کسانی که ادعا می‌کنند نوسانات ارزهای دیجیتال بر تمایل آن‌ها برای سرمایه‌گذاری در این بخش تأثیر می‌گذارد، از 54 درصد در ژانویه به 58 درصد در جولای افزایش یافته‌است. این نشان می‌دهد که سقوط اخیر بازار باعث شده‌است که ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز جذابیت کمتری داشته‌باشد.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.