توییتر از ایلان ماسک برای انصراف از خرید این شبکه اجتماعی شکایت کرد

توییتر از ایلان ماسک برای انصراف از خرید این شبکه اجتماعی شکایت کرد

غول رسانه‌های اجتماعی، توییتر، شکایتی را علیه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، تنظیم کرده است و به دنبال آن است که او را مجبور به عقد قرارداد خرید این پلتفرم طبق توافق سابق طرفین کند.

بر اساس اسناد دادگاه، شکایتی که در روز سه شنبه (12 ژوئیه 2022) در دادگاه ایالتی آمریکا ثبت شد‌، ادعا می‌کند که ماسک شرایط توافقنامه امضا شده‌ توسط توییتر و مدیرعامل تسلا را نقض کرده‌ است. در این شکایت آمده‌ است که ماسک از زمان توافق خرید، مکرراً توئیتر و قرارداد آن‌ها را تحقیر کرده‌ است. گفتنی است که ماسک قرارداد خرید این شرکت رسانه‌های اجتماعی به مبلغ 44 میلیارد دلار را به دلایل مختلفی از جمله عدم ارائه اطلاعات مربوط به ربات‌های اسپم توییتر، فسخ کرد. با این حال، شکایت اخیر بیان می‌کند که ادعاهای ماسک تنها یک بهانه بوده و بی‌اساس است. در گزیده‌ای از سند دادگاه آمده‌ است:

ماسک با اجرای یک نمایش عمومی برای وارد کردن توییتر به یک بازی و پیشنهاد و سپس امضای یک توافقنامه خرید و فسخ آن، ظاهراً معتقد است که او آزاد است نظر خود را تغییر دهد، شرکت و عملیات آن را مختل کند، ارزش سهام‌داران را ازبین ببرد و از آنجا خارج شود.

در ماه آوریل، ماسک 9.2 درصد از سهام توییتر را خریداری کرد و سپس این میلیاردر به عضویت هیئت مدیره این شرکت منصوب شد. با این حال، پس از اینکه ماسک تصمیم خود را تغییر داد، این عضویت کوتاه‌مدت لغو شد‌.

منبع: cryptopotato

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.