امکان تبدیل ارزهای خارجی به ریال با کارت جدید بانک ملی ایران فراهم شد

امکان تبدیل ارزهای خارجی به ریال با کارت جدید بانک ملی ایران فراهم شد

بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشگام ارایه خدمات ارزی و ابزارهای نو، با محصول منحصر به فرد کارت ریالی- ارزی به اسم “کران” امکان دریافت خدمات ریالی و ارزی را به صورت همزمان برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور فراهم کرده است.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک به عنوان بانک پیشرو در تحولات صنعت بانکداری برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور محصول منحصر به فرد کارت ریالی-ارزی را عرضه می‌کند. حساب پشتوانه کارت‌های کران یک حساب ارزی از نوع دلار و یورو بوده که علاوه بر اینکه خدمات ارزی را از طریق بسترهای ارزی بانک ملی ارائه می‌کند، توان ارائه همزمان خدمات ریالی در بستر شتاب را نیز دارد.

حفظ مانده حساب به ارز، تبدیل ارز به ریال به نرخ روز در هنگام تراکنش و اتصال به شبکه پرداخت ریالی (شتاب و شاپرک) از ویژگی‌های این کارت ریالی و ارزی است. سرعت، سهولت و امنیت در ارائه همزمان خدمات ریالی و ارزی، تبدیل ارز به ریال صرفاً به میزان مورد نیاز، جلوگیری از خطرات ناشی از سرقت ارز به صورت اسکناس، دریافت وجه ارزی از خودبانک‌های ارزی بانک ملی ایران به صورت 24 ساعته، امکان استفاده از درگاه‌های مجازی نظیر خرید اینترنتی و کاهش تبادل اسکناس در معاملات ارزی از دیگر مزیت‌های کارت ارزی- ریالی بانک ملی ایران است.

لازم به ذکر است، دیگر محصول ارزی منحصر به فرد و جدید بانک ملی ایران، خودپرداز هوشمند ریالی – ارزی است که این خودپرداز ضمن عرضه توام خدمات ریالی و ارزی کارت‌های کران، هویت واحد و تجربه کاربری یکسان با سایر درگاه‌های فیزیکی و مجازی بانک از جمله سامانه بام را دارد.

 

منبع  ایرانیتال

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.