لایحه قانونی درباره NFTها به پارلمان روسیه ارائه شد

لایحه قانونی درباره NFTها به پارلمان روسیه ارائه شد

اعضای مجلس سفلی پارلمان روسیه، دوما، پیش‌نویس قانونی را ارائه کرده‌اند که اصطلاح “توکن‌های غیر مثلی (NFT)” را در قانون مدنی فدراسیون روسیه می‌گنجاند.

حامیان این لایحه، ولادیسلاو داوانکوف و آنتون تکاچف، از گروه پارلمانی حزب لیبرال نیو پیپل (New People) هستند. به گزارش خبرگزاری تاس، یادداشت توضیحی این لایحه بیان می‌کند که هدف این طرح معرفی NFTها به عنوان توکن‌های غیر مثلی دیجیتال و منحصربه‌فرد (تصاویر، ویدیوها یا سایر محتواها) در قالب داده‌های غیر مثلی ذخیره شده در یک دفتر کل توزیع شده (بلاکچین) می‌باشد. به نقل از سرویس مطبوعاتی این حزب تکاچف می‌گوید: “ما باید از حقوق صاحبان NFTها محافظت کنیم.” وی خاطرنشان کرد که در حال حاضر مفهوم حقوقی توکن‌های غیر مثلی در قوانین روسیه وجود ندارد و افراد همچنان با مسئولیت خود به انجام معاملات با NFTها ادامه می‌دهند.

در حالی که مقامات روسیه اقداماتی را برای قانون‌گذاری جامع فضای کریپتو در این کشور انجام داده‌اند، قوانین فعلی روسیه به صراحت به NFTها اشاره نمی‌کنند. همچنین لایحه جدید “در مورد ارزهای دیجیتال” که در ماه فوریه از سوی وزارت دارایی روسیه ارائه شد، قرار است در سال جاری تصویب شود.

 

منبع  bitcoin.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.