سناتور تد کروز دیدگاه مثبتی درباره بیت کوین دارد

سناتور تد کروز (Ted Cruz) در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران (Conservative Political Action Conference) صبح امروز در مورد بیت کوین صحبت کرد. این کنفرانس که به اختصار سی‌پی‌ای‌سی (CPAC) نام دارد،  در سال ۱۹۷۴ راه‌اندازی شد و بزرگترین و تاثیرگذارترین گردهمایی حذب محافظه‌کار در جهان است.

سناتور کروز اعلام کرد که دربارهٔ بیت کوین دیدگاه مثبتی دارد چراکه این ارز دیجیتال غیرمتمرکز و کنترل نشدنی است. وی در ادامه گفت: برای مثال، پلیس و رگولاتورهای کانادا دستور مسدود کردن دارایی‌های دیجیتال کامیون‌داران را دادند، نیروهای دولتی توانستند به کیف پول‌های امانی دسترسی پیدا کنند اما کیف پول‌های غیرامانی از دارایی‌های افراد در برابر مقامات کانادا محافظت کرد و دولت نتوانست به اطلاعات و دارایی‌های افراد دست پیدا کند. سناتور کروز نامه‌ای از یک شرکت سازنده کیف پول بیت کوین به نام نان‌چک (Nunchack) که به قاضی دادگاه عالی انتاریو ارسال شده بود را خواند. تیم نان‌چک در این نامه گفت: این یک کیف پول بیت‌کوینی است که به صورت غیرامانی کار می‌کند و این شرکت ارائه‌دهنده نرم‌افزار است، نه یک واسطه مالی امانی! بنابراین ما از “وجود، ماهیت، ارزش و مکان” دارایی‌های کاربران خود اطلاعی نداریم.

در پایان نان‌چک به دادگاه توصیه کرد تا درمورد نحوهٔ عملکرد کلیدهای خصوصی و کیف‌پول‌های غیرامانی تحقیق کنند. سپس کروز گفت، چین اخیراً بیت کوین را ممنوع کرده است، زیرا نمی‌تواند آن را کنترل کند، دقیقاً به همین دلیل است که الیزابت وارن (Elizabeth Warren) از بیت کوین متنفر است.

منبع: bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.