با کاهش 30 درصدی قیمت اتریوم، میزان استکینگ در اتریوم 2.0 جهش چشمگیری داشته است

با افت 30 درصدی بازار، اتریوم و سایر آلت کوین‌ها ضررهای قابل توجهی را به هولدرهای این ارزها وارد کرده‌اند. در همین حین، برخی از کاربران گزینه‌های مطمئن و بهینه‌تر را برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال انتخاب می‌کنند و قرارداد سهام‌گذاری یا استیکینگ اتریوم یعنی پروژهٔ اتریوم 2.0 که نسخهٔ دارای مکانیسم اثبات سهام این شبکه است، محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

یکی از دلایل عمدهٔ اینکه سرمایه‌گذاران بلند‌مدت که مایل به خرید مقادیر قابل توجهی از یک کوین یا توکن هستند به سوی استیکینگ روی آورده‌اند این است که روشی بی‌دردسر و بازده بالا می‌باشد.حال بر اساس توییت کالین وو، یکی از تحلیلگران مطرح فضای کریپتو ، میزان اتریوم استیک شده در قرارداد اتریوم 2.0 به 9 میلیون واحد رسیده است و نرخ سپرده‌گذاری از 7.5٪ فراتر رفته است. همچنین ارزش بازار این بخش معادل بیش از 30 میلیارد دلار آمریکا است که می‌تواند در بین ده بازار برتر ارزهای دیجیتال قرار بگیرد.

باید اشاره داشت که به منظور واجد شرایط شدن برای دریافت پاداش‌های استیکینگ، کاربران باید تبدیل به یک اعتبارسنج شوند که این کار با سپرده‌گذاری 32 واحد اتریوم و فعال کردن نرم افزار اعتبارسنجی انجام می‌شود. گفتنی است طبق صفحه رسمی استیکینگ اتریوم، کاربران در حال حاضر می‌توانند تا 5.2 درصد نرخ سالانه برای سرمایه گذاری وجوه خود دریافت کنند که با توجه به استاندارد 32 واحد اتر، سرمایه‌گذاران سالانه 1.6 اتر دریافت می‌کنند.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.