جلسه استماع عواقب ناشی از استخراج ارزهای دیجیتال روز پنجشنبه در مجلس نمایندگان آمریکا برگزار می‌شود

بخش استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین در سال گذشته توجه کشورهای مختلفی را به خود جلب کرده است و اکنون به نظر می‌رسد که دولت ایالات متحده نیز شروع به ابراز علاقه به این بازار کرده است.

بر همین اساس، جلسه ای در ایالات متحده برای بررسی پیامدهای مصرف انرژی ناشی از عملیات استخراج ارزهای دیجیتال قرار است برگزار شود. در واقع به گفتهٔ کمیته مجلس نمایندگان، کمیته فرعی نظارت و تحقیقات بر انرژی و تجارت، پنج شنبه این هفته 20 ژانویه، یک جلسهٔ استماع علنی را در مورد این موضوع برگزار خواهد کرد. عنوان این جلسه “شفاف‌سازی در مورد ارزهای دیجیتال: پیامدهای مصرف انرژی بلاکچین‌ها” می‌باشد و کمیتهٔ مذکور علاقه‌مند است طی آن در مورد مصرف انرژی بلاک‌چین‌ها اطلاعات کسب کند، با این فرض که ممکن است در آینده نگرانی‌های زیست‌محیطی ایجاد کنند. این جلسه در یوتیوب نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است که بحث‌های بسیاری درمورد مصرف انرژی سیستم اثبات کار بیت کوین و عملیات استخراج آن وجود داشته است اما طرفداران این ارز دیجیتال معتقدند کسانی که منتقد این روش هستند، هزینه‌ها و مصرف انرژی سیستم بانکی مرسوم یا انرژی مورد نیاز برای انتقال پول کاغذی در سراسر جهان را در نظر نمی‌گیرند.

 

منبع  finbold.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.