نسخه بتای صرافی غیرمتمرکز کاردانو هفته آینده راه‌اندازی می‌شود

ساندائی سواپ (SundaeSwap)، صرافی غیرمتمرکز شبکهٔ کاردانو، سرانجام اعلام کرده است که نسخه ثانویهٔ کاملاً کاربردی این صرافی که کاربران مدت‌ها انتظار آن را می‌کشیدند، در 20 ژانویه (30 دی) عرضه خواهد شد.

تیم توسعهٔ ساندائی سواپ می‌گوید که به دلیل محدودیت‌های فنی در بلاکچین کاردانو، مدل حاکمیت کاملأ غیرمتمرکز در حال حاضر غیرممکن است، به همین دلیل است که به آن ورژن ثانویه یا بتا می‌گویند. عرضهٔ اولیه استیکینگ (ISO) این صرافی غیرمتمرکز نیز در همان روز آغاز خواهد شد. تعداد سی استخر نقدینگی که توسط اعضای جامعه ساندائی سواپ انتخاب شده‌اند در این عرضه اولیه شرکت خواهند کرد و به مشارکت‌کنندگان توکن‌های ساندائی (SUNDAE) به همراه توکن‌های آدا (ADA) اعطا خواهد شد. باید افزود که در 20 ژانویه، تأمین‌کنندگان نقدینگی نیز شروع به دریافت پاداش‌های ییلد فارمینگ خواهند کرد که حداقل تا ژوئن در دسترس خواهند بود. همچنین نیم میلیون توکن SUNDAE به ییلد فارمرهایی که در گزینش استخرهای نقدینگی شرکت می‌کنند، اختصاص خواهد یافت.

گفتنی است که ساندائی سواپ محبوب‌ترین صرافی غیر متمرکز بلاکچین کاردانو است و تعداد دنبال‌کننده‌های رسانه‌های اجتماعی آن از مینسواپ (Minswap) و مالادکس (Maladex) بسیار بیشتر است.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.