در نظر سنجی بانک جی‌پی مورگان، اکثریت درمورد افزایش قیمت بیت کوین به سطح ۶۰ هزار دلاری و بالاتر اتفاق نظر داشتند

هفتهٔ گذشته بانک جی پی مورگان با انتشار یک نظرسنجی از مشتریان خود خواست که قیمت بیت کوین را در سال جاری از ۱۰ هزار دلار تا ۱۰۰ هزار دلار پیش بینی کنند. نتیجه این نظرسنجی که شب گذشته منتشر شد، به شرح زیر می‌باشد.

حدود ۴۱ درصد از مشتریان این بانک انتظار دارند قیمت بیت کوین از سطح ۶۰ هزار دلاری بالاتر برود و ۲۳ درصد از افراد پیش بینی کردند که بیت کوین به سطح ۲۰ هزار دلاری می‌رسد. همچنین به عقیدهٔ ۲۰ درصد از مشتریان جی‌پی مورگان، قیمت بیت کوین به همین منوال یعنی سطح ۴۰ هزار دلاری ادامه می‌دهد. علاوه بر این، ۹ درصد معتقدند که قیمت بیت کوین به ۸۰ هزار دلار می‌رسید و در پایان ۵ درصد از افراد انتظار دارند که بیت کوین به بیش از ۱۰۰ هزار دلار صعود کند.

نیکولاوس پانیگیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou)، تحلیلگر جی پی مورگان اظهار داشت:

من از نزولی بودن بیت کوین تعجب نمی‌کنم. به نظر می‌رسد شاخص موقعیت بیت کوین جی‌پی‌مورگان بر اساس معاملات آتی این ارز دیجیتال نشان‌دهنده فروش بیش از حد باشد.

او اضافه کرد که ارزش منصفانه این ارز دیجیتال بین ۳۵ هزار دلار و ۷۳ هزار دلار است، بسته به اینکه سرمایه گذاران در مورد نسبت نوسان آن به طلا چه تصوری دارند. در حال حاضر، قیمت بیت کوین بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ ۴۳ هزار دلار می‌باشد.

منبع: bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.