نزدیک به 15 میلیون واحد شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است

به طور دقیق 14.6 میلیون واحد از میم کوین شیبا اینو (Shiba Inu)، طی 24 ساعت گذشته توسط جامعهٔ این ارز دیجیتال به کیف پول‌های غیرقابل استفاده فرستاده و به اصطلاح سوزانده شده است.

از ماه اکتبر تا به حال،‌ دو شرکت بیگر اینترتیمنت (Bigger Entertainment) و شیبا کافی (Shiba Coffee) مسئول سوزاندن توکن‌های شیبا اینو بوده‌اند و استیون کوپر، بنیانگذار بیگر اینترتیمنت، در توییتی اعلام کرده است که ۲.۷۵ میلیون شیبا اینو دیگر توسط تیمش سوزانده شده است. این در حالی است که شرکت شیبا کافی 11851851 را نیز از گردش خارج کرده است. کوپر همچنین در 26 دسامبر از سوزاندن 239600144 واحد شیبا اینوی دیگر توسط این شرکت در یک طرح به نام برن پارتی (Burn parties) خبر داده بود. علاوه بر این، کوپر در توییتی اعلام کرد که در دو ماه آینده، تیم او قصد دارد میزان توکن سوزی خود را دو برابر کند.

گفتنی است که تاکنون تقریباً نیمی از عرضهٔ در گردش 410300566022 (41 درصد) از یک کوادریلیون توکن موجود از بین رفته است. همانطور که قبلا در ایرانیتال گزارش کردیم، نزدیک به نیمی از این توکن‌های سوزانده شده توسط ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم سوخته شده است.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.