ذخایر بیت کوین شرکت‌های عمومی در سال ۲۰۲۱ افزایش چشمگیری داشته است

طبق گزارش‌ها، مقدار بیت کوینی که در طول سال ۲۰۲۱ توسط شرکت‌های خصوصی نگهداری می‌شود به میزان قابل توجهی نسبت به سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است. ویلی وو (Willy Woo) تحلیلگر مطرح در حوزه بلاکچین، در توییتی ادعا کرد که شرکت‌های عمومی، به دنبال این هستند تا با خرید مقدار زیادی بیت کوین از صندوق‌های قابل معامله  بورسی راهی برای ارتباط غیرمستقیمی با قینمت بیت کوین داشته باشند.در بازار‌های سهام عمومی بیابند.

موضوع ورود به سهام عمومی با استفاده از ETF، از زمان کنفرانسی تحت عنوان “بیت کوین برای مشارکت” که در اوایل ماه فوریه ۲۰۲۱ برگزار شد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هدف این سمینار آنلاین توضیح ملاحظات قانونی برای شرکت‌هایی بود که به دنبال ادغام بیت کوین در کسب و کار و ذخایر خود هستند. به عنوان مثال، شرکت مایکرواستراتژی به مدیریت مایکل سایلور (Michael Saylor) یک شرکت پیشرو در زمینه هوش تجاری است و به دلیل افزایش قیمت در بیت کوین مشهور است و تقریباً ۶ میلیارد دلار دارایی دیجیتال در اختیار دارد. منبع صحبت‌های این تحلیلگر مطرح، نموداری از دارایی‌های بیت کوین در داخل صندوق‌های قابل معامله بورسی و خزانه‌های شرکت‌های دولتی که برای دسترسی عموم از طریق بازارهای سهام قابل استفاده است، بود.

 شایان ذکر است که شرکت مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال گری‌اسکیل (Grayscale) با ۶۴۵۱۹۹ بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است که ۷۱ درصد این مقدار مختص به بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.