چهار ارز دیجیتالی که خود را برای سال ۲۰۲۲ آماده کرد‌ه‌اند

صرف ‌نظر از فراز و نشیب‌های بازار ارزهای دیجیتال، تتا (Theta)، کادنا (Kadena)، وویجر(Voyager) و زیلیکا (Zilliqa) به برترین ارزهای دیجیتال روز تبدیل می‌شوند.

این یک چشم انداز فوق العاده برای ارزهای دیجیتال است که از ابتدای کریسمس ظاهری نوآورانه داشته باشند. با این حال، از بسیاری جهات، این می‌تواند نشانه‌ای از آماده شدن ارزها‌ی دیجیتال برای یک روند صعودی قابل توجه در روزهای آینده باشد. در میان برترین دارایی‌های دیجیتالی فوق‌الذکر روز، تتا به یکی از ارزهای دیجیتال محبوب، به‌ویژه در سال ۲۰۲۱ تبدیل شد. از سوی دیگر، در حالی که فضای ارزهای دیجیتال در انتظار سال ۲۰۲۲ است، ممکن است تلاش‌های رقابتی جدیدی توسط این آلت‌کوین‌ها برای پیشی گرفتن از یکدیگر در سال آینده انجام شود.

هم اکنون قیمت تتا  ۵.۸۰ دلار است و ارزش بازار آن بیش از ۵ میلیارد دلار می‌باشد. کادنا با قیمت خیره کننده ۱۶.۲۹ دلار، با ارزش بازار بیش از ۲ میلیارد دلار در بازار به دنبال آن است. پس از آن وویجر در محدوده ۳.۴۷ دلار و ارزش بازار نزدیک به ۱میلیارد دلار را شامل می‌شود. دلار معامله می شود. آخرین ارز هم زیلیکا با قیمت ۰.۰۸۲ دلار معامله می‌شود و ارزش بازرا آن مانند وویجر، نزدیک به ۱ میلیارد دلار است.

منبع: coinquora

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.