انتقاد جک دورسی از وب ۳.۰

جک دورسی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل سابق توییتر و مدیرعامل (Square) در یک سری توییت‌های منتشر شده، انتقاد خود را نسبت به جهت گیری توسعه وب 3.0 ابراز کرد.

 ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، در  رشته توییتی  در همین مورد به جک دورسی پیوست. وقتی از دورسی پرسیده شد که آیا ارز دیجیتال جایگزین دلار خواهد شد یا خیر. وی گفت:

بیت کوین خواهد شد

چارچوب، وب 3.0 نسخه غیرمتمرکز دنیای مجازی است که تا حدی دارای بلاکچین‌های عمومی، تکنولوژی متاورس، توکن های غیر مثلی و دیفای می‌باشد. با این حال، دورسی این واقعیت را هدف قرار داد که شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و شراکت‌های محدود (LP) نیز شناخته می‌شوند، اغلب پروژه‌های وب ۳.۰  در رقابت مستقیم با جایگزین‌های غیرمتمرکز مانند عرضه اولیه کوین، تامین مالی می‌شوند. درصورتی که در این شرکت‌ها سهام بگیرید، بنیانگذاران آن بلاکچین در پیروی از قوانین نظارتی مانند جمع آوری داده‌های احراز هویت تحت فشار قرار می‌گیرد که با فلسفه اصلی سرمایه‌گذاری در تضاد است. به نظر می‌رسد دورسی از زمان کناره‌گیری خود در ماه نوامبر، کارهای بیشتر و پر سروصداتری برای کمک به بیت کوین انجام داده است.

همانطور که قبلاً در ایرانیتال گزارش دادیم، دورسی قصد دارد یک صرافی غیرمتمرکز برای بیت کوین ایجاد کند که تامین مالی یک کیف پول غیرحضوری را آسان تر نماید.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها
متاورسوب ۳.۰

لینک مطلب:

کپی شد

مطالب پر بازدید

.