کاردانو از راه‌اندازی آزمایشی تعویض کننده شبکه برای توکن AGIX خبر داده است

هولدرهای توکن AGIX که توکن بومی پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر هوش مصنوعی به نام سینگولاریتی‌نت (SingularityNET) است، اکنون می‌توانند شبکهٔ اتریوم را کنار بگذارند و به بلاکچین کاردانو مهاجرت کنند.

طبق اعلامیه‌ای که روز گذشته توسط شرکت توسعه دهندهٔ کاردانو یعنی اینپوت اوتپوت (Input Output) منتشر شد، مبدل یا تعویض کننده شبکه برای توکن AGIX ERC20 اکنون در حالت شبکه آزمایشی راه‌اندازی شده است. از این طریق توکن‌های مبتنی بر شبکه اتریوم (ERC20) مذکور را می‌توان به قالب جدید تبدیل کرد و به کیف پول یورویی (Yoroi) ‎یا ددالوس (Daedalus) متعلق به اینپوت اوتپوت منتقل کرد. سینگولاریتی‌نت که به عنوان یک بازار هوش مصنوعی مبتنی بر بلاکچین عمل می‌کند هدفش ایجاد امکان کسب درآمد از خدمات مختلف هوش مصنوعی است. توکن ابزاری آن در ابتدا بر روی بلاکچین اتریوم تحت عنوان AGI راه‌اندازی شده بود و اکنون به حالت سازگار با کاردانو و به نام AGIX در آمده است. البته این پروژهٔ هوش مصنوعی به طور کامل از اتریوم مهاجرت نمی‌کند و به کاربران خود حق انتخاب بین این دو بلاکچین داده است.

گفتنی است، اینپوت اوتپوت همچنین در حال کار بر روی اجازه دادن به کاربران سایر بلاکچین‌ها برای انتقال توکن‌های خود به به شبکهٔ کاردانو است.

 

منبع u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.