جذب سرمایه 35 میلیون دلاری برای اپلیکیشین معاملاتی ارز دیجیتال Stacked

در پی یک دور جذب سرمایه به رهبری یک شرکت تجارت ارزهای دیجیتال به نام آلامدا ریسرچ (Alameda Research) که توسط میلیاردر فضای ارزهای دیجیتال یعنی سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried) تأسیس شده است، به میزان 35 میلیون دلار سرمایه برای اپلیکیشن معاملاتی ارز دیجیتال استکد (Stacked) جمع آوری شده است.

از دیگرای شرکت‌کنندگان این دور نخست جذب سرمایه می‌توان به میرانا ونچرز (Mirana Ventures) و بیت‌دائو (BitDAO) اشاره داشت. طبق گزارش‌ها، بودجهٔ جدید به Stacked کمک می‌کند تا تیم 40 نفره خود را به بیش از 100 کارمند در سال 2022 افزایش دهد و به گسترش پورتفوی ارزهای دیجیتال خود و محصولات وام‌دهی خودکارش ادامه دهد. به گفته برایان لی شریک آلامدا ریسرچز، این شرکت بیش از یک سال پیش سرمایه‌گذاری در Stacked را آغاز کرد و اکنون در مورد توانایی خود در ارائه یک “تجربه سرمایه‌گذاری منحصر به فرد و ساده برای سرمایه گذاران خرد” مطمئن است.

استکد که در آوریل 2020 راه‌اندازی شد، یک اپلیکیشن مبتنی بر وب است که به کاربران امکان می‌دهد از طریق صندوق‌های های از پیش ساخته شده به استراتژی‌های معاملاتی بررسی شده و سبد سرمایه‌گذاری دسترسی داشته باشند، که از شاخص‌های ارز دیجیتال محبوب، صندوق‌های پوشش ریسک و سایر سبد سرمایه گذاران مدل‌برداری شده‌اند.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.