فروش 400 میلیون دلار شیبا اینو توسط نهنگ‌ها

بر اساس گزارشات سرویس ردیابی نهنگ‌های ارزهای دیجتال به نام ویل استتز (WhaleStats)، برخی از نهنگ‌های شیبا اینو تصمیم به فروش توکن‌های این میم کوین به ارزش 400 میلیون دلار گرفته‌اند.

با وجود این فروش عمده، همچنان اکثر توکن‌های موجود در آدرس‌های آن‌ها را شیبا اینو اشغال می‌کند و استیبل کوین USDC نزدیک‌ترین رقیب آن است. به احتمال زیاد این فشار فروش به دلیل چرخهٔ نزولی در بازار فعلی و عملکرد بازار ضعیف این ارز دیجیتال بوده است. باید اشاره داشت، شیبا اینو از زمان ثبت اوج قیمتی خود در بازار، 62 درصد کاهش قیمتی داشته است. در حالی که این توکن تلاش کرده است تا چرخه رشد جدیدی را آغاز کند، به دلیل عدم وجود قدرت خرید از سوی معامله‌گران خرد، که در مرحله میانی به افزایش قیمت‌ها دامن می‌زنند، موفق به انجام این کار نشد. اما در عین حال، شیبا اینو قبلا یکی از قوی‌ترین عملکردهای بازار را به خود اختصاص می‌داد و در حالی که آلت کوین‌هایی مانند دوج کوین و آوکس (Avax) تقریباً 20-25٪ از ارزش خود را روزانه از دست می‌دادند، شیبا اینو با ضرر روزانه کمتر از 15٪ معامله می‌شد.

قابل ذکر است که با تشدید روند نزولی در بازار ارزهای دیجیتال، نهنگ‌ها تمایل دارند دارایی‌های خود را به سمت استیبل کوین‌ها یا ارزهای دیجیتال بزرگی که در معرض نوسانات شدید قرار ندارند، تغییر دهند، که در مورد آلت‌کوین‌های کوچک‌تر صدق نمی‌کند.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.